مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول استعفا داد

محمد صادق سالاری مشاور جوان فرماندارعلی آباد کتول بعد از بیش از یکسال فعالیت در این حوزه استعفا داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ محمد صادق سالاری جوان اصلاح طلب پرشور که در جمع فعالان اصلاح طلب با کرباسچی نطق هیجانی و از قبل تعیین شده را قرائت کرد و اصلاح طلبان علی آباد کتول روی وی حساب ویژه ای باز کرده بودند، از سمت خود استعفا داد.

استعفایی که گفته می شود به دلایل کاری و مشغولیت بوده اما به اذعان برخی منابع خبری این استعفا چندان هم به اختیار سالاری نبوده و برخی فشارها باعث این کار شده است.

شاید بیشترین فشار از ناحیه درونی خود سالاری بود که فهمید شاید در معادلات فرمانداری علی آباد مهره مهمی به حساب نمی آید، علیرغم اینکه دوستان وی مدعی اند کارهای خوبی توسط سالاری در این مدت در علی آباد انجام شده است.

برخی افراد هم اعلام کرده اند با توجه به انتخابات پیش رو و تفرق کاندیداها و به تبع نیروهای زیرمجموعه اصلاح طلب شهرستان، این موضوع باعث شکاف بین آنها شده و سالاری هم تحت فشار همین نیروهای درون سازمانی که به سمت فردی خاص تمایل دارند، اقدام به استعفا نموده است.

به هر حال استعفای این مشاور جوان که یکی از مهره های اصلی گروه مشاوران جوان استان بود نشان دهنده شکست و بن بست تفکر مشاورین جوانی بود که مبنای آن در استانداری با گرایشات سیاسی چیده شده بود و پس لرزه های آن درسایر فرمانداریها نیز شنیده شده است.

شاید سالاری این روزها نیاز به استراحت دارد تا بیشتر تفکر کند که در آینده با چه گروه و جریانی همفکری و مشاوره کند و شاید این روزها که وقت بیشتری دارد گوش کردن به اهنگ های شجریان به وی آرامش بیشتری دهد و اگر دست به قلم شود می تواند خاطرات زمان کودکی اش در زمان اصلاحات و سازندگی را روی کاغذ بیاورد ، تا دفعه بعدی که کرباسچی یا ممهان عزیزی از پایتخت آمد قرائت کند.

متن استعفا نامه محمد صادق سالاری :

salari1.jpg - 38.79 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه