گردهمایی مدیران "مپنا" در نیروگاه علی آباد کتول+ تصاویر

گردهمایی مدیران نیروگاه های گروه مپنا به میزبانی شرکت آذرخش شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ جلسه هم اندیشی مدیران نیروگاه های گروه مپنا هر ماه در یکی از نیروگاه های این شرکت بزرگ و معتبر بین المللی برگزار می شود که این ماه نیروگاه 975 مگا واتی علی آباد کتول میزبان این گردهمایی بود.

در این جلسه علاوه بر شرکت پروژه های سرمایه گذاری مپنا (investment projects =IP )، مدیران زیر مجموعه نیروگاه های آن از جمله علی آباد کتول، فارس، تولید برق و آب قشم، سنندج، گناوه، فردوسی، مشهد، اصفهان، عسلویه، پرند تهران، پره سر گیلان، نیروگاه بادی کهک قزوین، نیز حضور داشتند.

این گردهمایی یکی از معتبرترین و مهمترین اتفاقات فنی در مجموعه نیروگاهی مپنا به حساب می آید که در آن مقدار تولید هر یک از نیروگاه ها نسبت به ماه و سال گذشته مقایسه شده و اگر نیروگاهی با کاهش تولید مواجه شده باشد، دلایل آن بررسی و راهکارهایی جهت رفع نقص های موجود ارائه می شود.

در بخش دیگر این جلسه درباره تعمیرات دوره ای و تعمیرات اساسی هر کدام از واحدهای نیروگاه ها و درس آموخته ها و هم اندیشی ناشی از اتفاقات سایر نیروگاه ها بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ بازدید از منطقه نمونه گردشگری سد و آبشار کبودوال و بدرقه مدیران تا فرودگاه گرگان برنامه پایانی نشست مدیران نیروگاه های گروه مپنا در نیروگاه علی آباد کتول بود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه