فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» شرق گلستان

mashkk1.jpg - 152.62 کیلو بایتدر آستانه ماه محرم، فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» شرق گلستان منتشر شد.

به گزارش زرین نامه؛ طیبه رجنی ریس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رامیان در این باره گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» با موضوع «فرهنگ عاشورایی و ثبت لحظات پرشور عزاداری و سنت ها» و تعزیه و همایش شیرخوارگان حسینی برای شرق گلستان منتشر شد.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این مسابقه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی، به تصویر کشیدن نماز ظهرعاشورا، همایش شیرخوارگان حسینی و ثبت لحظات پرشور عزاداری ها و سنت ها است.

ریس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رامیان در خصوص شرایط شرکت در مسابقه گفت: شرکت فقط افـراد بالای 12 سال، پذیرش نقاشی ها در ابعاد و با سبک های مختلف و از هر هنرمند حداقل یک و حداکثر پنج اثر پذیرفته می شود.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه عودت داده نخواهد شد و عکسهای موبایلی نیز پذیرفته می شود.

رجنی بیان کرد: این مسابقه مختص علاقمندان در شرق گلستان است و به 6 اثر برگزیده و 4 اثر راه یافته به نمایشگاه در هر بخش لوح تقدیر و کارت هدیه و به کلیه شرکت کنندگان لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می توانند با مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های رامیان،علی آباد، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و مراوه تپه، انجمن هنرهای تجسمی ترنم شهر دلند و آموزشگاه آزاد هنری نیلوفر آبی شهر خان ببین مراجعه کنند.

مدیر اجرایی این مسابقه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار پنج شنبه 14 آبان سال جاری و مراسم اختتامیه نیز پنج شنبه- 28 آبان امسال ساعت 9 صبح در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلند برگزار می شود.

رجنی ضمن تشکر از همکاری ادارات در برگزاری این مسابقه، افزود: این مسابقه با همکاری شهـرداری وشورای اسلامی شهر دلند، انجمن هنـرهای تجسمی ترنم دلند، شرکت صنایع دلند الکتریک، مجتمع تولید گوشت مرغ گلند و پایگاه اطلاع رسانی دلندنیوز برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.azmashktaashk.ir  و یا به دبیرخانه مسابقه در شهر دلند، خیابان شهید دستغیب، انجمن هنرهای تجسمی ترنم دلند و تلفن های 017358924600 - 09114093594 تماس برقرار کنند.

mashkk1.jpg - 152.62 کیلو بایت

منبع: گل رامیان

انتهای پیام/