با بی حجابان برخورد جدی می کنیم / عزاداران از حمل طلاجات اضافی و وسایل گران‎قیمت خودداری کنند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان گفت: شهروندان و عزاداران حسینی با رعایت حفظ حجاب و عفاف خویش در ایام محرم الحرام را داشته باشند در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ غربا فرمانده انتظامی شهرستان گرگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پاسرو گفت: پلیس در ایام ماه محرم انتظاراتی را از شهروندان و هیئت ها و دستجات عزاداری دارد.

وی با بیان اینکه پلیس یکسری افرادی را به عنوان همیاران محرم معرفی کرده است ابراز داشت: به هیئت ها و دستجات عزاداری که این افراد از خود هیئت ها هستند با کاروان های مشخص که به عنوان بازوان پلیس در هیئت ها و دستجات معرفی شدند که انشالله مسئولین هیئت ها و نیز همیاران با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ غربا با اشاره به اینکه توصیه دوم من به بحث تذکر لسانی به افراد است، خاطرنشان کرد: شهروندان باید با پوشش و رعایت حفظ حجاب و عفاف در ماه محرم را کاملا رعایت نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه موضوع سوم مراقبت از فرزندان خردسال است، اظهار داشت: بعضا کودکان خردسال از دست والدین خود رها می شوند و باعث بروز مشکلاتی می شوند از خانواده ها خواهشمندم که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی بحث داربست هاست که به صورت غیرمجاز در خیابان ها نصب می شوند، تصریح کرد:وجود داربست ها در سطح معابر که مزاحمت هایی را ایجاد می کنند و باعث می شود ما تذکراتی را به آنها گوش‎زد کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه موضوع بعدی بحث توجه ویژه به توزیع غذاهای مسموم هست،اذعان داشت: در بعضی شربت ها و نوشیدنی های آلوده که تحت پوشش ایستگاه‎های ‎ پخش مواد غذایی در ایستگاه صلواتی است که این موضوع باید مدنظر شهروندان و هیئت ها باشند.  

سرهنگ غربا با بیان اینکه موضوع بعدی رعایت مسائل و ساعات مربوط به مراسم است، افزود: سعی شود در ساعات پایانی شب مراسمات تمام شود ما در سال‎های گذشته تماس‎هایی داشتیم که از بعضی هیئت ها مزاحمت هایی داشتند که افرادی هستند که مسن و یا بیماری در منزل داشته باشند شاید خیلی خوشایند نباشد که ما بخواهیم تا پاسی از شب مراسمات را ادامه دهیم.

وی افزود: آمادگی مرکز فوریت های پلیس 110 است که ما در طول سال به ویژه ماه محرم به همکاران توصیه کردیم که به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه موارد سوء و گزارش خلاف و موارد امنیتی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به بحث پیشگیری از وقوع جرائم بویژه موضوع سرقت است، گفت: توصیه ما این است که عزاداران از حمل طلاجات اضافی و وسایل گران‎قیمت جلوگیری کنند و خدای ناکرده مورد تعرض سارقین قرار گیرند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه