تکیه "ارباب حسین (ع)" در علی آباد کتول+ تصاویر

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام جمعی از عاشقان و دلسوختگان کوی سیدالشهدا (ع) در محله ولیعصر (عج) علی آبادکتول تکیه "ارباب حسین (ع)" راه انداختند.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از ورود به این تکیه، اولین چیزی که نظر آدم را به خود جلب می کند یک عده جوان عاشق و پر جنب و جوش می بینی که هر یک به نوعی مشغول کارند تا هر یک به نوعی  خود را در برپایی عزای امام حسین (ع) شریک کنند.

نام خیمه شان ارباب حسین است و محله شان مجلل به نام امام عصر (عج)، اصلاً انگار در این محرمی همه چیز در این محله گرد هم آمده تا از این نقطه علی آباد کتول محلی بسازد برای عاشق شدن. عشقی که بوی حسین می دهد، بوی کربلا، بوی قیام، قیامی از سر عدالت خواهی و ساکت نماندن در برابر ظلم و ستم، قیامی برای تثبیت  اسلام روی زمین.

اهالی محله ولیعصر در این تکیه هر روز علاوه بر فعالیت های فرهنگی، غذای نذری پخت می کنند و بین عزاداران حسینی توزیع می کنند و همچنین بنر بزرگی از تصویر حرم امام حسین (ع) در کنار تکیه نصب کرده اند تا رهگذران را برای دقایقی کنار این تصویر مهمان خود کنند و آن ها که کربلا نرفته اند، تصویری کنار ضریح ارباب حسین (ع) از اینجا به یادگار ببرند.

 

 فعالیت های فرهنگی تکیه داران محله ولیعصر(عج)

پخت غذای نذری توسط تکیه داران سیدالشهدا (ع)

قرار دادن تصویر بزرگ ضریح امام حسین (ع) برای گرفتن عکس یادگاری عزاداران کنار حرم ارباب


فراخوان "زرین نامه" برای پوشش خبری مراسم های عزاداران حسینی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه