بهره ۵۳.۷ درصدی وام دانشجویی در یکی از دانشگاه‌های گنبد

یکی از دانشکده‌های گنبد کاووس به دانشجویانی که وام خود را پرداخت نکردند، پیامکی ارسال کرده و خواهان اصل وام و بهره ۵۳.۷ درصدی از آنان شد.

به گزارش زرین نامه به نقل خبرگزاری دانشجو؛ طبق اخبار واصله از چند دانشجوی فارغ التحصیل و حتی مشغول به تحصیل یکی از دانشکده‌های گنبد کاووس، پیامکی مبنی بر تسویه حساب فوری وام دانشجویی به علاوه ۵۳.۷ درصد بهره، به آنان ارسال شده است.

به گفته یکی از دانشجویان که هم اکنون در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل است، در این پیامک که صبح امروز به دست وی رسیده، نوشته شده است: «اخطار سوم» و این در حالی است که پیش از این هیچ اخطار دیگری به وی داده نشده بود.

این دانشجو که از دیدن جریمه و یا همان بهره وام شوکه شده بود، تصریح کرد: این اخطار در حالی با این مبلغ جریمه برای ما ارسال شده که تنها یک روز برای تسویه حساب به ما مهلت داده‌اند.

متن پیامک ارسالی این دانشکده به یکی از دانشجویان به شرح زیر است:

اخطار سوم

دانش آموخته گرامي؛

در صورت عدم پرداخت بدهي خود به صندوق رفاه دانشجويان تا پايان مهر، پرونده شما جهت طي مراحل صدور اجراييه براي ضامن، به واحد حقوقي ارسال مي‌شود.
مبلغ بدهي معوقه: ۱۳۲۶۰۰۰
مبلغ جريمه تاخير: ۷۱۲۹۸۰
پرداخت از طريق bp.swf.ir و يا شعب بانك تجارت.

درصورت عدم امكان پرداخت از طريق پرتال و نداشتن دفترچه اقساط جهت دريافت شناسه و پرداخت از طريق شعب بانك تجارت صرفا كد ملي خود را بدون خط تيره و هر كلمه اضافي به اين شماره پيامك کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه