فریاد مرگ بر امریکای دانش آموزان در علی آباد کتول طنین انداز شد+ تصاویر

امروز دانش آموزان بصیر شهرستان علی آباد کتول به میدان "ولایت" آمدند تا بگویند، فهمیده اند که همه دردهایمان از جانب شیطان بزرگ "آمریکا" است.

به گزارش زرین نامه؛ دانش آموزان شهرستان علی آباد کتول همراه با همه ی دانش آموزان ایران اسلامی در روز استکبار ستیزی به خیابان ها آمدند تا هرچه فریاد دارند، بر سر امریکا بکشند تا شاید از غریو فریادشان، آن هایی که در خواب دوستی با امریکا را می بینند، بیدار شوند. 
امروز روز نوجوانان و جوانان انقلابی است که فریاد مرگ بر شیطان بزرگشان را به حکم امام و مراد خود با غریو مرگ بر امریکای پدرانشان، پیوند زده اند، تا به همه جهانیان  بفهمانند حتی وعده های رنگین نمی تواند میان این ملت و رهبرشان فاصله بیندازد.
13 آبان امسال هم دانش آموزان شهرمان مانند سال های گذشته در روز ملی استکبار ستیزی از جنایات امریکا اعلام انزجار کردند و فریاد زدند تا جهانیان بداند مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر سیاست های امریکایی، یعنی مرگ بر شیطان، مرگ بر نیرنگ و فریب، مرگ بر ظلم، مرگ بر تبعیض و در یک کلام مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر هر چه بدیست.
راهپیمایی  و تجمع روز 13 آبان، امروز از میدان ولایت تا مصلی امام رضا (ع)   علی آباد کتول با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولان ادارات و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی علی آباد کتول برگزار و قطعنامه پایانی در مصلی نماز جمعه این شهرستان قرائت شد. 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه