بازدید از مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول آزاد است

رئیس مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول گفت: بازدید کارگاه های مراکز فنی و حرفه ای این شهرستان تا 21 آبان ماه جاری برای عموم شهروندان آزاد است.

ولی اله والی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: در راستاي تحقق بند دوم سياست هاي كلي اشتغال ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري، آموزش نيروي انساني متخصص، ماهر و كارآمد متناسب با نيازهاي بازاركار و ارتقاء توان كارآفريني و توأم كردن آموزش، مهارت و جلب همكاري بنگاه هاي اقتصادي براي استفاده از ظرفيت آن ها بر عهده نظام آموزشي کشور است.

وی اظهار کرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور نیز به عنوان يكي از متوليان اصلي نظام آموزش مهارت و فناوري اهداف و برنامه هاي مختلفي را در راستاي تحقق اهداف سند چشم انداز دنبال مي كند.

والی اذعان داشت: اطلاع رساني، هدايت و فراگير کردن هرچه بيشتر آموزش هاي مهارتي در جامعه و همچنين ترويج و نهادينه كردن فرهنگ مهارت آموزي در كشور از ابزار كليدي و زير ساختي تحقق سياست ها و برنامه هاي اشتغال و اقتصاد مقاومتي به شمار مي رود.

وی افزود: بر این اساس، بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي ثابت دولتي که دارای تجهيزات كارگاهي، آموزشي و مربيان توانمند و با تجربه كه ارائه دهنده آموزش هاي مهارتي جدید همگام با استانداردهاي جهاني در كشور هستند، فرصتي مغتنم برای ارتقاء ارتباط سازمان را با مخاطبانش از جمله دانش آموزان، كارجويان، دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاهي، اتحاديه هاي اصناف و صنايع فراهم مي سازد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول یادآور شد: در همين راستا برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي از 16 تا 21 آبان ماه جاری به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود و علاقه مندان می توانند در این روزها از ساعت 8 صبح تا 14 عصر از مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول بازدید کنند. همچنین در صورت نیاز به سرویس جهت ایاب ذهاب نیز، این مراکز می تواند همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه