«شاهد» و «رازی» قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزی علی آباد کتول شدند+ تصاویر

رقابت های فوتسال دانش آموزی با قهرمانی تیم های مدرسه «رازی» در دوره ابتدایی و دبیرستان «شاهد» در دوره اول متوسطه پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ مسابقات فوتسال با شرکت 12 تیم از دانش آموزان دوره های ابتدایی و اول متوسطه علی آباد کتول در کانون شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد و دانش آموزان به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

در بازی نهایی دوره ابتدایی، تیم فوتسال مدرسه «رازی» موفق شد تیم مدرسه غیر انتفاعی «علامه مجلسی» را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد. تیم مدرسه غیر انتفاعی «سما» نیز در این مسابقات به عنوان سومی دست یافت.

kanon2.jpg - 56.46 کیلو بایت

در بازی پایانی دوره اول متوسطه نیز تیم فوتسال دبیرستان «شاهد» به مصاف تیم دبیرستان «آیت الله طالقانی» رفت که در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت و در ضربات پنالتی تیم مدرسه «شاهد» موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد. تیم مدرسه «شهید هدایتی» نیز موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شد.

در این دوره از بازی ها، آقایان «محمد شکی» از مدرسه رازی و «امیر حسین زنگانه» از دبیرستان آیت الله طالقانی به عنوان فنی ترین بازیکنان و آقایان «احمد مزیدی»، «میر حیدر حسینی» و «موسی الرضا زنگانه» به عنوان مربیان برتر برگزیده شدند. در پایان این رقابت ها از تیم های برتر با اهدای جوایزی تقدیر و نفرات برتر نیز برای مسابقات بین کانون ها انتخاب شدند.

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه