وظیفه ما تنها برگزاری انتخابات سالم است/ مردم انتخاب می کنند

فرماندار علی آباد کتول گفت: وظیفه ما تنها برگزاری انتخابات سالم است، اینکه چه کسی رأی بیاورد و منتخب شود را مردم و خرد جمعی مشخص می کنند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در اولین جلسه اعضاء هیت نظارت انتخابات این شهرستان بیان کرد: تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر اجرای قانون، امانتداری و رعایت حق الناس است و ما نیز به عنوان برگزار کنندگان انتخابات، امانتدار مردم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ما از طرف مردم و نظام امین دانسته شده ایم و کار انتخابات به ما واگذار شده و باید نسبت به رأی مردم که حق الناس محسوب می شود، در دنیا و آخرت پاسخگو باشیم.

تجری مفرد با اشاره به تجربه بالای کشور در برگزاری انتخابات های مختلف، تصریح کرد: تیمی که اعضای ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان را تشکیل می دهند، تجربه و آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را دارند.

وی تاکید کرد: این اطمینان را می دهیم که خدا ترسی و مردم داری سرلوحه کار ما بوده و در کلیه مراحل انتخابات از انتخاب و معرفی معتمدین تا برگزاری و اعلام نتایج، قانون مداری و امانتداری اولین شاخصه کارمان باشد.

تجری مفرد در ادامه با تاکید بر همکاری و تعامل نزدیک ستاد انتخابات با هیأت نظارت، اذعان داشت: به دنبال همکاری سازنده، قانونمند و محترمانه با هیأت نظارت انتخابات هستیم و معتقدیم، هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور کند با هر گرایش و شخصیتی این شایستگی را برای حضور در انتخابات کسب کرده است، لذا برخورد یکسانی با همه آن ها خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه