ورود سامانه بارشی به گلستان از صبح چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از تداوم پایداری هوا تا سه شنبه خبرداد و گفت: آسمان گلستان از صبح روز چهارشنبه شاهد بارندگی و افت دما می شود.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمدرضارضوی درباره شرایط جوی استان گلستان در روزهای آینده اظهار کرد: پایداری هوا تا سه شنبه شب ادامه دارد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی و افت دما در استان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال فصل پربارشی داریم و میزان بارندگی ها هم خوب بود، اما هنوز ذخایر آبی استان شروع به آبگیری نکرده است؛ چون زمین خشک و تشنه است هنوز ورود آب به سدها شروع نشده است.

رضوی افزود: ما با کمک کارشناسان خبره کشاورزی هرهفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه برگزار می کنیم و در این جلسات بر اساس وضعیت جوی و نوع محصول، کارشناسان توصیه های لازم را اعلام می کنند که از طریق سیستم های اطلاع رسانی پیامکی و تلگرام اطلاع رسانی می شود.

سیدمحمدرضا رضوی دررابطه با میزان بارش برف در استان گفت: انتظار می رود امسال بارش برف نسبتا خوبی را در ارتفاعات استان شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر از ابتدای پاییز ۹۴ بارندگی های خوبی در سراسر کشور و استان گلستان آغاز شد. آخرین بارندگی در گلستان روز شنبه ۲۳ آبان گزارش شده است. در هیمن روز اکثر محورهای کوهستانی گلستان شامل درازنو در کردکوی، توسکستان در گرگان، اولنگ در رامیان، افراتخته در علی آباد کتول و خوش ییلاق در آزادشهر به طور متوسط ۱۵ سانتی متربرف باریده است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه