نخبگان بسیجی استان گلستان از تسهیلات 3 میلیارد ریالی بهره‌مند می‌شوند

رئیس خانه نخبگان علمی بسیج استان گلستان گفت: نخبگان بسیجی استان گلستان می‌توانند از تسهیلات 3 میلیارد ریالی استفاده کنند.

به گزارش زرین نامه، علیرضا خواجه شاهکوهی در جلسه خانه نخبگان علمی بسیج استان به مناسبت هفته بسیج در جمع شماری از نخبگان استان اظهار داشت: نخبگان بسیجی برای اجرای طرح‌های خود می‌توانند از تسهیلات تا سقف 3 میلیارد ریال با سود کم در مرحله نخست استفاده کنند.

وی افزود: ما در استان نخبگانی در زمینه نجوم، ریاضی و اختراعات مختلف داریم که ظرفیت جامعه نخبگان استان نسبت به دیگر استان‌های کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

رئیس خانه نخبگان علمی بسیج استان گلستان تصریح کرد: طرحی با عنوان تشکیل اجتماعی با عضویت نخبگان گلستانی اجرا می‌شود که براساس آن از نظرات نخبگان برای حل مشکلات استان استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی گلستان هم در این جلسه گفت: 10 کارگروه علمی در استان راه‎اندازی شده که این کارگروه‎ها به صورت علمی مشکلات و راهکارهای استان را احصاء می‎کنند.

اسماعیل مهدیانی افزود: سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان گلستان در هر شهرستان یک نفر از اساتید را به عنوان مسئول خانه نخبگان معرفی مشخص کرده و امروز در این جلسه تبیین برنامه‎های سازمان بسیج علمی و پژوهشی گلستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدگاه‎ها و راهکارهای استان گلستان از جلسات و نشست‎های هم‎اندیشی نخبگان استان احصاء می‎شود و راهکارهای آن به فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان و مجمع بسیج استان ارسال می‎شود.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی گلستان تصریح کرد: امروز در سازمان بسیج علمی و پژوهشی تعداد زیادی از افراد نخبه مخترع و مبتکر وجود دارد که ایده‎ها و نظرات این افراد می‎تواند در مسیر حل مشکلات استان مثمر ثمر واقعه شود./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه