سران قوا بجای رقابت بر سر اختلافات به مردم خدمت کنند

زرین نامه: جانشین سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: سرنوشت مسئولینی که در طول سی و چهار سال انقلاب در مقابل جریان ولایت و مردم قرار گرفتند معلوم است، پس بهتر است سران قوا و مسئولین برای نظام و انقلاب بکوشند.

 

به گزارش زرین نامه، حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا است که برای هدایت و سعادت بشریت آمده اند و لذا همواره در طول حیات بشر هر کسی توانسته به این ریسمان الهی چنگ بزند موفق و سعادتمند بوده است.

کریمی افزود: انقلاب اسلامی در طی این سی و چهار سالی که از عمر آن گذشته، با تاسی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری توانسته از مخاطرات جدی بگذرد که هشت سال دفاع مقدس، غائله 18 تیر و فتنه 88 از بزرگترین مخاطراتی بود که بعد از انقلاب، نظام را تهدید کرد.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی مذاکره با آمریکا عنوان کرد: اگر قرار بود ما با آمریکا مذاکره کنیم ، نیاز نبود هشت سال بجنگیم و این همه سختی را فشار اقتصادی را تحمل کنیم، ما خون دادیم که آزاد باشیم و روی پای خودمان بایستیم، مذاکره با امریکایی که حداقل شروط جمهوری اسلامی را بر نمی تابد مفهومی ندارد، آن چیزی که برخی خواص و سیاسیون از مذاکره در ذهن دارند، مد نظر آمریکا نیست و آمریکا قطعا با جمهوری اسلامی مد نظر آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری کنار نخواهد آمد.

جانشین سپاه نینوا استان در مورد بداخلاقی های اخیر مجلس اذعان داشت: سران قوا مواظب حرکات و رفتارهای خود باشند، چرا که مردم ما همواره اخبار و اوضاع را رصد می کنند. مردم ما در این سی و چهار سال نشان دادند که در اجرای منویات مقام ولایت جلوتر از مسئولین هستند و این را بارها در مقاطع مختلفی چون 9 دی 88، 23 تیرماه 78، راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس و . . . نشان دادند اما متاسفانه مسئولین بعد از آن اخطار رهبر معظم انقلاب در 19 دیماه امسال، باز در یکشنبه هفته قبل در مجلس بر سر اختلافاتی که ارزشی ندارند، موجب رنجش مردم و مقام معظم رهبری شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مردمی که در راهپیمایی 22 بهمن به میدان آمدند، با حضور خود اعلام کردند که انقلاب و نظام را قبول دارند و پای تبعیت از ولایت و رهبری ایستاده اند و مسائل و مشکلات اقتصادی نمی تواند موجب گسست و فاصله بین مردم و نظام شود ول پیام واضحی هم به مسئولین دادند که اینقدر بر سر مسائل شخصی و اختلافات جناحی با هم بحث نکنید و به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشید./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه