دومين يادواره شهدای بسيج جامعه پزشکی علی آباد کتول+ تصاویر

دومين يادواره شهدای بسيج جامعه پزشکی علی آباد کتول با حضور آيت الله حسینی شاهرودی نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این یادواره همزمان با هفته بسیج در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد ‌و سرهنگ کريمی جانشين بسيج جامعه پزشکی استان، حجت الاسلام و المسلمين موسوی امام جمعه، تجری فرماندار، مسئولين ادارات، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و اعضای بسيج جامعه پزشکی این شهرستان در آن حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمين گنجی کارشناس دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نينوا استان گلستان در این یادواره بیان کرد: اگر امروز شاهد عزت و افتخار در جهان هستيم و توانسته‌ايم توفيقاتی را زير سايه جمهوری اسلامی ايران به دست بياوريم، به خاطر جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهيدان دارای القابی همچون زنده، آگاه، جاويد هستند، اظهار کرد: مرگ بر شهيد تحميل نمی شود، بلکه انتخاب آگاهانه است و با انتخاب بصيرانه و زيبای خود اين مسير را انتخاب می کند.

در ادامه اين مراسم، کربلايی احسان قاسمی از مداحان اهل بیت شهرستان علی آباد کتول به نوحه سرايی در وصف شهدا پرداخت.

قرائت دلنوشته توسط نوه شهيد مسلم اخلی و شعر خوانی توسط سرگرد رمضانی نماينده فرماندهی انتظامی این علی آباد کتول از دیگر برنامه های اين مراسم بود و در پايان نیز به خانواده های شهدای بسيج جامعه پزشکی شهرستان و چند تن از پزشکان متخصص فعال در دوران جنگ تحميلی هدايايی به رسم يادبود اعطاء شد.


انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه