کاهش 13 درصدی مصرف نفت‌گاز در بخش حمل‌و‌نقل گلستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از کاهش 13 درصدی مصرف نفت‌گاز بخش حمل‌و‌نقل، پس از اجرایی شدن طرح تخصیص نفت‌گاز بر اساس پیمایش خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ امیر بنی‌کریمی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: داشتن آمار دقیق از خودروهای دیزلی حمل بار و مسافر درون شهری، سبب به وجود آمدن روش‌های مشخص و اجرائی برای ساماندهی خودروهای درون شهری می‌شود.

وی به بیان اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی اشاره کرد و از استقرار دبیرخانه کارگروه فرعی فرآورده‌های نفتی استان در شرکت پخش برای مبارزه با این پدیده شوم قاچاق خبر داد.

وی افزود: برنامه‌ریزی گشت‌های مشترک با نهادهای متولی و نمایندگان نیروی انتظامی، آموزش تعداد زیادی از کارشناسان مجرب شرکت به عنوان بازرسان ویژه از اقدامات انجام شده در این حوزه است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، همچنین از عملیات پایش و کنترل فرآورده، محاسبه و اخذ مابه‌التفاوت بهای فرآورده یارانه‌ای موجود در باک خودروهای خروجی از مرز اینچه‌برون را دیگر فعالیت‌های انجام شده برای جلوگیری از هدر روی سرمایه‌های ملی اعلام کرد.

بنی‌کریمی درباره مبارزه با عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی مواردی چون تبدیل سوخت کلیه مصرف‌کنندگان سوخت‌های مایع به گاز طبیعی، برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی، اختصاص سهمیه سوخت بخش حمل و نقل صرفا براساس پیمایش را از اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شرکت اعلام کرد./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه