میردیلمی با وجود مخالفت های شدید اصلاح طلبان علی آبادکتول، بخشدار کمالان شد

بعد از گذشت بیش از 2 سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بالاخره گزینه قطعی بخشداری کمالان شهرستان علی آباد کتول قطعی شد و سید رحمت میردیلمی از میان همه گزینه های احتمالی گروه های سیاسی بالا آمد.

به گزارش زرین نامه؛ سید رحمت میردیلمی فرهنگی آموزش و پرورش علی آباد کتول و از حدود 12 سال گذشته، مسئول دفتر خبری صدا و سیمای گلستان در این شهرستان می باشد که تا کنون هیچ سابقه اجرایی و مدیریتی نداشته است.

انتخاب میردیلمی با حمایت طرفدارانش در حالی قوت گرفته است که وزارت کشور و حتی دکتر صادقلو استاندار گلستان دولت دکتر روحانی شعار می دادند، فرمانداران و بخشداران شهرستان ها را از نیروهای همین وزارت انتخاب خواهند کرد تا از تخصص و توان آن ها که سابقه اجرایی و مدیریتی مفید دارند، برای اداره امور بخش ها و شهرستان ها استفاده کنند.

این معلم فرهنگی و خبرنگار امروز ساعت 13 در فرمانداری علی آباد کتول بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه معارفه می شود، اما اعضای ستاد دکتر روحانی، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اعضای شورای جوانان اتحادیه انجمن های اسلامی و  بعضی دیگر از اصلاح طلبان شهرستان علی آباد کتول مخالف شدید این انتخاب احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان هستند.

مخالفان معتقدند، ما در شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان نیروهای قوی تری داریم که هم وزارت کشوری هستند و هم سابقه و توان مدیریتی دارند و بهتر بود استاندار گلستان بجای این سیاست یک بام و دو هوا در انتخاب فرمانداران و بخشداران، به شعاری که داده بود، جامعه عمل می پوشاند و سید رحمت میردیلمی هم بجای تکیه زدن بر کرسی بخشداری کمالان، در همان عرصه خبری و فرهنگی به مردم شهرستان علی آباد کتول خدمت می کرد.

در هر صورت میردیلمی انتخاب شده و امروز معارفه می شود و تنها فعالیت او است که مشخص می کند این انتخاب تا چه اندازه شایسته بوده یا نبوده است.

گفتنی است پیش از این منصور خسروی بخشدار کمالان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه