پایان رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی علی آباد کتول + تصاویر

رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی علی آباد کتول، با قهرمانی «مهدی حاج سعیدی» از مدرسه رازی پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی مقطع ابتدایی شهرستان علی آباد کتول در مجتمع ورزشی شادروان تختی برگزار و نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

«مهدی حاج سعیدی» از مدرسه رازی در بازی پایانی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر «محمد زنگانه» از مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در بازی رده بندی نیز «مبین بیانی» از مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی در مقابل «آرش نوری» از مدرسه قائم با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید و عنوان سومی را از آن خود کرد.

محمد علی اسلانی رئیس مجتع تختی نیز در اختتامیه این بازی ها، ضمن قدردانی از دانش آموزان شرکت کننده، ورزش عاملی مهم در کسب موفقیت دانست و گفت: کسب مهارت های ورزشی در سایه توجه به اخلاق و درس موجب پیشرفت و موفقیت در عرصه های مختلف زندگی می شود.

امید کردکتولی سرپرست فنی این رقابت ها نیز در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه اختتامیه این بازی ها، از انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات استانی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر شناسایی نفرات برتر و دانش آموزان با استعداد، تشکیل تیم دانش آموزی برای شرکت در مسابقات استانی است.

وی افزود: تیم علی آباد کتول را بازیکنان برتر این دوره از مسابقات به همراه تعدادی دیگری از دانش آموزان با استعداد این شهرستان تشکیل می دهند.

در پایان این دوره از رقابت ها از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و مدال قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه