تبعیت از رهبری باید بی چون و چرا باشد

زرین نامه: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بی چون و چرا ملاک عمل خود قرار دهند و بدانند که این تبعیت ارزشمند است.

به گزارش زرین نامه، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی امروز ( 29 بهمن ) در دیدار با جمعی از شرکت کنندگان دوره بصیرت در قم، گفت: باید همگان محب اهل بیت(ع) و رهبران دینی باشیم که اگر این موضوع محقق شود مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: متاسفانه عده‌ای فقط به ظاهر و زبانی محب بوده و ادای محبان را در می‌آورند که این روش درستی نیست و عاقبت به خیری نخواهد داشت.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: متاسفانه برخی فقط سخن از اطاعت و پیروی دارند و در مقام عمل برنمی‌آیند از این‌ور محبت آنها پوشالی و ظاهری است و هیچ ارزشی نیز نخواهد داشت.

این مرجع تقلید گفت: سخنان و رهنمودهای خدا برای همه است و کسی نمی تواند خود را از این قاعده مستثنی کند و بگوید برای من نگفته است بلکه باید توجه داشته باشیم که انسان در قبال فرامین الهی هرگونه رفتار کند نتیجه‌ آن اعمال به خودش می‌رسد.

وی تاکید کرد: سعادت انسان در گرو تبعیت از ائمه معصومین(ع) و رهبری معظم و همچنین مراجع تقلید است و اگر واقعا می‌خواهیم سعادتمند شده و به راه صحیح برسیم باید از آنها تبعیت کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در روز گذشته در جمع مردم تبریز اشاره کرد و گفت: مسئولان باید بدون چون و چرا از رهبری معظم انقلاب تبعیت محض داشته باشند و کسی نمی‌تواند از این موضوع مستثنی باشد.

این مرجع تقلید بیان داشت: تبعیت از رهبری موجب سعادت مسئولان و آمرزش گناهان آنها می‌شود و سعادت و پیشرفت کشور را نیز در برخواهد داشت.

وی افزود: اگر مطیع رهبری شدیم خدا نیز ما را دوست خواهد داشت و گناهان ما را می‌بخشد و می‌توانیم در سایه این تبعیت به پیشرفت برسیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ملاک عمل خود قرار دهند و بدانند که این تبعیت ارزشمند خواهد بود. / شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه