اعضای هیأت اجرایی انتخابات فاضل آباد مشخص شدند+ اسامی

entekhabfaz2.jpg - 39.67 کیلو بایتاعضای 8 نفره هیأت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بخش کمالان و شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول طی رٱی گیری از میان معتمدین این بخش مشخص شدند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول در جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بخش کمالان و شهر فاضل آباد بیان کرد: 2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند امسال برگزار می شود و مطابق قانون، اجرای انتخابات به عهده وزارت کشور و نظارت بر اجرای آن نیز به عهده شورای نگهبان است.

وی با تاکید بر رعایت قانون در همه ی مراحل انتخابات، اظهار کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات، امانتدار آراء مردم شهرستان علی آباد کتول هستیم و صیانت از آراء آن ها وظیفه اصلی ماست.

زنگانه رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات را خواستار شد و افزود: یکی دیگر از وظایف مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، برنامه ریزی و تلاش به منظور حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

سید رحمت میردیلمی بخشدار کمالان نیز در این جلسه گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات نشانه علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی آن ها از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه  است.

وی شرکت در انتخابات را رای به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادگار امام راحل و شهدای گلگون کفن ایران است.

در این جلسه طی رٱی گیری از میان معتمدین 8 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بخش کمالان و شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول مشخص شدند که اسامی افراد به شرح ذیل است: 

 اعضای اصلی:

1-علی اکبردیلم

2-جعفراسفندیاری 

3-ذبیح الله دنکوب

4-اسماعیل اسفندیاری

5-علی دیلم

6-سیدمظفرمیردیلمی

7-جمشیدنعیمی خواه علی البدل 

8-احمدگرگانی

 

اعضای علی البدل:

1-عباس حاتمی

2-حمزه مهاجروطن 

3-موسی وطنی 

4-حجت الاسلام والمسلمین ولی الله دیلم 

5-اسفندیاردیلم کتولی  (مسول کمیته اطلاع رسانی انتخابات بخش کمالان فرمانداری علی آباد کتول)

گفتنی است؛ این افراد مسئولیت امور هیأت اجرایی انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی بخش کمالان و شهر فاضل آباد را نیز برعهده خواهند داشت.

entekhabfaz2.jpg - 39.67 کیلو بایت

لینک مرتبط:

اعضای هیأت اجرایی انتخابات علی آباد کتول مشخص شدند+ اسامی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه