حمایت جامعه دانشگاهي واحد علي آبادكتول از بیانات اخير مقام معظم رهبری

زرین نامه: جامعه دانشگاهي واحد علي آبادكتول با حمایت از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه مقام‌ معظم رهبری، مسئولان و آحاد جامعه را به حفظ وحدت، همدلی و هماهنگي با دستورات قانوني و شرعي آن رهبر بزرگ دعوت کردند.

به گزارش خبرنگارز زرین نامه، در اين بيانيه آمده است :

"بار ديگر نقش محوري و كليدي ولايت فقيه در سكان‌داري نظام مقدس جمهوري اسلامي رخ نمود و جلوه‌گر شد.
روشن است ولايت فقيه در نظام اسلامي از جايگاه ديني و قانوني با اهميتي برخوردار است تا آنجا كه مشروعيت رفتارهاي نظام به تائيد ايشان مشروط است و بر مسئولان و آحاد جامعه لازم است خود را با دستورات قانوني و شرعي آن رهبر بزرگ هماهنگ سازند.
ما دانشگاهيان واحد علي آبادكتول ضمن حمايت قاطع از سخنان مقام معظم رهبري در مورخه 28/11/91 از سران قوا مي خواهيم فرمايشات مقام معظم رهبري را فصل الخطاب دانسته و به كارهاي اساسي كشور ايران رسيدگي كنند و دست به اختلاف و تفرقه نزنند كه خواسته استكبار جهاني و اجانب مي باشد . "

همچنين دفتر هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاهي، پايگاه بسيج كاركنان حبيب بن مظاهر، كاركنان و تشكل هاي اسلامي - سياسي واحد علي آبادكتول هر يك به صورت جداگانه با صدور بيانيه اي ضمن حمايت و دفاع از سخنان وحدت بخش اخير مقام معظم رهبري، بر حفظ آرامش فضاي سياسي تاكيد نموده و سران سه قوه را به حفظ همدلي، وحدت و تعامل با يكديگر دعوت نموده و تقاضا نمودند تا با حمايت عملي از منويات مقام معظم رهبري به حفظ وحدت اسلامي بصورت عملي گام بردارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه