مشارکت در انتخابات قلب توسعه پایدار کشور است

mirdeylamiبخشدار کمالان و شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول با اشاره به فرا رسیدن ایام 2 انتخابات مهم  مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کشور گفت: مشارکت مردم در انتخابات امری ضروری برای توسعه پایدار کشور است.

به گزارش زرین نامه؛ سید رحمت میردیلمی در جمع معتمدین هیات اجرایی انتخابات بخش کمالان  و شهر فاضل آباد بیان کرد: مشارکت قلب توسعه پایدار کشور می باشد که به یاری خداوند متعال مشارکت مردم بعد از انقلاب اسلامی، در امر تعیین سرنوشت کشور عملی شده است.

وی اظهار کرد: زمانی از تاریخ ایران را با حکومت ستمشاهی و پادشاهی سپری کردیم که مردم کوچکترین حق و سهمی در اداره جامعه نداشتند.

میردیلمی با بیان اینکه امانتداری و صداقت در انتخابات را مقوله ای بسیار حیاتی، افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و ولایت ولایت فقیه همه ی مردم ایران در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش می کنند و ما نیز به عنوان امانتدار آراء مردم، موظف به عمل به تکلیف خود برای حفظ این انقلاب ارزشمند هستیم.

بخشدار کمالان با اشاره به لزوم پایبندی به ارزش ها و آرمان ها انقلاب اسلامی، یاد آور شد: زمانی اربابان و کدخدایان به زور بر سر مردم حکومت کرده و در برابر اعمال ناشایست خود متعهد به پاسخگویی نبودند.

میردیلمی در پایان سخنان خود، انتخابات را مرکز مانوری برای تمرین دموکراسی و همدلی دانست و تاکید کرد: مشارکت بیشتر باعث توسعه، اشتغال و کار آفرینی در جامعه می شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه