آتش سوزی در کارخانه تولید قطعات خودروی علی آباد کتول+ تصاویر

صبح امروز کارخانه صنایع تولیدی قطعات پلاستیکی خودروی مسعودی در شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول دچار آتش سوزی وسیع شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول که صبح امروز همراه با تیم ستاد حوادث فرمانداری و آتش نشانان این شهرستان از ساعات آغازین وقوع آتش سوزی در محل حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: آتش‌سوزی این واحد تجاری در شهرک صنعتی علی آباد کتول با اقدام سریع و به موقع تیم های آتش نشانی محار و از گسترش آن به قسمت های دیگر کارخانه جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع و میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است؛ اظهار کرد: در اثر این آتش‌ سوزی خسارت زیادی به کارخانه وارد شد، اما خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در برنداشت.

تجری مفرد با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در تمام واحدهای تولیدی این شهرستان به ویژه در شهرک‌های صنعتی، تصریح کرد: از همه کارخانه داران می‌خواهیم نکات ایمنی را در واحدهای تولیدی و تجاری خود به درستی رعایت کنند تا در شرایط سخت اقتصادی و تولیدی که به سرمایه داریم دچار خسارت نشویم.

صادق مسعودی مدیر و مالک این مجتمع تولیدی خسارت دیده، نیز با اشاره به اینکه حدود ساعت 6 صبح با تماس نگهبان متوجه حریق شده و به کارخانه مراجعه کردم، گفت: با توجه به وجود مواد پلاستیکی و قابل اشتعال، متاسفانه هر چه در انبارهای تولید و مواد اولیه داشتیم، بطور کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد مجتمع نابود و ساختمان نیز تخریب شده، اظهار کرد: خوشبختانه خانواده سرایدار مجتمع به سلامتی از دام آتش رهایی یافتند و تنها یکی از کارکنان که براثر شدت آتش و دود دچار تنگی نفس شده بود به بیمارستان اعزام شد.

گفتنی است شهردار، معاون شهرداری و فرمانده نیروی انتظامی علی آباد کتول با کادر خود نیز در عملیات محار این آتش سوزی در کنار آتش نشانان شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه