اقدام به‌موقع وزارت اطلاعات جلوی جوسازی‌های دشمن را گرفت

زرین نامه: سیدعلی طاهری‌ گفت: ابزار فرهنگی و به خصوص رسانه، از مهم‌ترین ابزار دشمن برای دشمنی با نظام اسلامی است.

به گزارش زرین نامه، ابتدای بهمن ماه امسال بود که وزارت اطلاعات در چند بیانیه مهم از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و برخورد با مرتبطان با رسانه‌های غربی و به خصوص بنگاه خبرپراکنی دستگاه جاسوسی انگلیس (بی‌بی‌سی)، خبر داد که دل علاقه‌مندان به نظام و انقلاب را شاد و دشمنان انقلاب را از دخالت در امور داخلی کشور نا‌امید کرد.

وزارت اطلاعات، اعلام کرد این بازداشت‌ها برای شناسایی بیشتر تحرکات دشمنان در داخل است که رد پای استکبار جهانی و صهیونیسم در این تحرکات به اصطلاح خبری و رسانه‌ای مشاهده‌ می‌شود. البته بسیاری از بازداشت‌شدگان، ناآگاه و نادانسته وارد این بازی جدید دشمن در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

خبرگزاری خانه ملت در گفت و گو با سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نظر او را در این خصوص جویا شده که وی نیز بر همین نکته که باید جنس برخوردها میان متعمدان و قاصران متفاوت باشد، تأکید کرده و در ضمن، خواستار هوشیارانه‌تر عمل کردن رسانه‌ها داخلی شدند تا تبدیل به ابزار دست دستگاه‌های جاسوسی غربی در پوشش فعالیت خبری، جمع‌آوری اطلاعات و نیزنظرسنجی نشوند.

اقدام به‌موقع وزارت اطلاعات جلوی جوسازی‌های دشمن را گرفت

سیدعلی طاهری‌ گفت: ابزار فرهنگی و به خصوص رسانه، از مهم‌ترین ابزار دشمن برای دشمنی با نظام اسلامی است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوء‌استفاده دشمنان از رسانه‌ها را در ایام فتنه ۸۸ به خوبی دیدیم، افزود: هم‌اکنون که به انتخابات ریاست‌جمهوری سال بعد نزدیک می‌شویم، استکبارگران و صهیونیست‌ها باز هم در تلاش هستند تا از این ابزار برای نا‌امید کردن مردم از نظام اسلامی استفاده کنند.

وی با اشاره به فریب خوردن تعدادی از خبرنگاران و تبدیل شدن‌شان به آلت دست دشمنان جمهوری اسلامی، ادامه داد: دستگاه‌های جاسوسی غرب تلاش داشتند تا عده‌ای از خبرنگاران را با خود همراه کنند که بحمدالله نیروهای مخلص وزارت اطلاعات توانستند این شبکه را ردیابی و با آن برخورد قانونی کند.

رئیس فراکسیون بیداری اسلامی با اشاره به تلاش‌های جاسوسی دشمنان و فضاسازی علیه نظام و انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌های بیگانه به خصوص بی‌بی‌سی، تصریح کرد: سربازان گمنام وزارت امام زمان (عج)، توانستند به خوبی جلوی فضاسازی‌های دشمنان را گرفته و فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با جاسوسی را خنثی کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر دنباله‌دار بودن تلاش استکبار جهانی و صهیونیست‌ها برای ایجاد فضای روانی منفی و شکاف میان نظام و مردم از طریق رسانه‌های خود، گفت: خبرنگاران کشورمان مراقب باشند در دام دشمنان نیفتند. / خانه ملت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه