دیوارهای مهربانی در علی آباد کتول ساخته شدند+ تصاویر

در اقدامی انسان دوستانه و خود جوش مدیران مدارس ابتدایی حامی فرهنگ شهرستان علی آباد کتول 5 دیوار مهربانی در این شهرستان ساخته و در روز میلاد پیامبر اعظم (ص) آن ها را افتتاح کردند. 

به گزارش زرین نامه؛ جشن میلاد پیامبر مهربانی ها و آیین افتتاحیه دیوارهای مهربانی با حضور گسترده دانش آموزان، اولیاء، مربیان و مدیران مدارس و معاونین آموزش و پرورش و با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر علی آباد کتول و فاضل آباد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

محبوبه پرچکانی مدیر دبستان حضرت فاطمه (س) یکی از مدارس فعال در اجرای طرح دیوار مهربانی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: یکی از وظایف مدارس فرهنگ سازی و ایجاد فرهنگ صحیح است، ما نیز می خواستیم با ایجاد دیوارهای مهربانی در کنار مدارس، فرهنگ نوع دوستی را از مدرسه به شهر منتقل کنیم.

وی با اشاره به همزمانی ساخته شدن و افتتاح این دیوارها با روز میلاد پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: با توجه به اینکه گروه های داعش و وهابیت علیه اسلام کار می کنند و می خواهند چهره ای خشن از پیامبر اعظم (ص) به دنیا معرفی کنند، کمترین کاری که ما می توانستیم برای دفاع از پیامبر مهربانی ها و اسلام انجام دهیم، این بود که دیوارهای مهربانی را همزمان با میلاد ایشان افتتاح کنیم.

پرچکانی افزود: روی همه ی دیوارهای مهربانی نوشته ایم؛ «بنویسیم محمد (ص) بخوانیم پیامبر مهربانی»، زیرا می خواهیم همزمانی این رخداد فرهنگی شهرستان علی آباد کتول با میلاد پیامبر اعظم (ص) را برای همیشه حفظ کنیم.

وی یاد آور شد: دیوار مهربانی جنب مدارس قدس (خیابان منوچهری)، حضرت فاطمه (خیابان کارخانه پنبه)، قائم و آسیه (خیابان طالقانی شمالی)، حلیمه سعدیه و رازی (خیابان طالقانی جنوبی) و در فاضل آباد خیابان اصلی جنب مدرسه حضرت معصومه و باهنر ساخته شده است.

پرچکانی در ادامه از خانم مرضیه زنگانه مدیر دبستان قدس، خانم قاسمی مدیر دبستان حلیمه سعدیه، خانم سلطانعلیان مدیر دبستان آسیه، خانم زهره کریمی مدیر دبستان حضرت معصومه، آقای حسینی مدیر دبستان فضیلت، آقای ابدال مدیر دبستان قائم و آقای شکی مدیر دبستان دین و دانش که در اجرای طرح دیوارهای مهربانی شهرستان علی آباد کتول فعال بودند و همچنین حمایت های آقای حسینی رئیس هتل کانیار، آقای حاتمی رئیس هیئت ورزش های همگانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و افتتاحیه دیوارهای مهربانی قدردانی کرد.

مدیر دبستان حضرت فاطمه (س) همچنین با اشاره به سفارش رئیس هتل کانیار به دانش آموزان حاضر در مراسم، گفت: به فرزندان و میهمانان من بگویید من این هدایا را به رسم امانت به آن ها اهداء نمودم به این امید که آن ها نیز مشابه این هدایا را به افراد دیگر و به نسل آینده هدیه دهند.

 

mehrabani

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه