رژه لجستیک ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول+تصاویر

رژه لجستیک ستاد مدیریت بحران در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛‌ محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول در مراسم رژه لجستیک ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: هدف از برگزاری چنین مانوری ارزیابی میزان آمادگی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مانورها دستگاه هایی از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و اداره راه و شهر سازی ارزیابی و در صورت وجود نواقص در این دستگاه ها، نسبت به رفع آن ها اقدامات لازم انجام می شود.

زنگانه افزود: هدف ما آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه است و باید همه دستگاه های متولی آن قدر آمادگی داشته باشند که در مواقع بروز بحران وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی بالا بردن سطح آموزش شهروندان و مسئولان را به عنوان یکی از مهمترین موارد مقابله با حوادث و بلایای طبیعی دانست و متذکر شد: مراکزی مانند آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر علاوه بر وظایف حیاتی خود، باید در امر آموزش شهروندان نیز تلاش کنند.

معاون فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر اینکه پیشگیری در هر امری مقدم بر درمان است، یادآور شد: در صورتی می توان از حادثه پیشگیری کرد که پیش بینی در آن مورد انجام شده باشد و مسئولی می تواند در مورد وقوع حادثه ای پیش بینی داشته باشد که بر امور مسلط باشد.

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه