آل سعود با شهادت «شیخ نمر» سند سقوط خود را امضاء کرد

ayatollashahrodiنماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با محکومیت جنایت عربستان در اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر، گفت: آل سعود با شهادت «شیخ نمر» سند سقوط خود را امضاء کرد.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر به مسلمانان جهان به ویژه مردم مسلمان عربستان، در گفتگوی اختصاصی با زرین نامه بیان کرد: ملتی که با خون آشنا نشده باشد، به ظالمان و مستکبران باج می دهد، با شهادت شیخ نمر روح تازه ای در کالبد مسلمانان عربستان دمیده خواهد شد که موج بیداری اسلامی را میان مردم این کشور به راه می اندازد.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: ملت ایران وقتی با بوی خون آشنا شد و از خون فرزندانش نهراسید، توانست شاه ملعون را از صحنه کشور ساقط کند.

آیت الله شاهرودی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، افزود: صدام نیز تا زمانی توانست از ملت عراق نیز باج بگیرد که با خون و شهادت آشنا نشده بودند، اما حالا شاهد هستیم که چگونه مسلمانان این کشور با تکفیری مبارزه و آن ها را از خاک خود بیرون می کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پشتیبانی امریکا از سیاست های پوچ عربستان، خاطر نشان کرد: طبیعی است که وقتی امریکا از آل سعود حمایت می کند و ترکیه نیز به او می پیوندد، این رژیم منحوس نیز با احساس قدرت بیشتری دست به چنین اقدامات وحشیانه و غیر انسانی بزند، اما یقیناً پیروزی با مسلمانانی است که در مسیر مباررزه با کفر مقاومت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه