کمپین وحدت شیعه و سنی در محکومیت رژیم سفاک ال سعود+ تصاویر

یاران چهل شب با چهل شهید علی آباد کتول در دیدار با خانواده شهید «قربان محمد کُر» از شهدای اهل تسنن این شهرستان، کمپین وحدت شیعه و سنی را در اعلام انزجار خود از جنایات آل سعود به راه انداختند.

به گزارش زرین نامه؛ یاران برنامه چهل شب با چهل شهید علی آباد کتول در شصت و ششمین برنامه خود به مناسبت هفته وحدت و میلاد سراسر نور و برکت پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین سالگرد آغاز عملیات محمد رسول الله (ص) با رمز «لااله الاالله محمد رسول الله (ص)»، مهمان خانواده شهید «قربان محمد کُر» از شهدای اهل تسنن این شهرستان بود.

در این برنامه برادر، همسر، دختر و یکی از خواهران همسر شهید به بیان خاطرات این شهید والامقام پرداختند.

شهید کُر جانباز شیمیایی دوران 8 سال دفاع مقدس بود و 3 سال از عمر با برکت خود را نیز در اسارت نیروهای رژیم بعث عراق گذرانده بود.

این شهید والامقام، پس از بازگشت به میهن و تحمل سختی ها و رنج های فراوان ناشی از اثرات شیمیایی، سال 79، در سن 32 سالگی جلوی چشمان همسر و فرزندانش، جام شیرین شهادت را نوشید.

بعد از پایان گفتگو با خانواده شهید قربان محمد کُر، کمپین «انزجار از جنایات آل سعود» با استقبال خانواده این شهید در واکنش به اجرای حکم اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان و 46 نفر دیگر از مسلمان که روز گذشته توسط رژیم سفاک آل سعود رخ داده بود، راه اندازی شد.

 

 

شهید قربان محمد کُر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه