سه محکوم به لواط در ملا عام اعدام شدند

زرین نامه: حکم اعدام سه نفر متجاوز، دیروز در شهر جديد صدرا در شهرستان شيراز و در ملاء عام اجرا شد.


به گزارش زرین نامه، سه مجرم به نام هاي ح.ع، ي.ف و م.و که پس از ربودن طفل صغيري به او تجاوز کرده بودند در ملاء عام و در راستاي اجراي حد لواط اعدام شدند.

معاون دادستان شيراز در حاشيه اجراي اين حدالهي که با حضور جمع کثيري از مردم مؤمن شيراز برگزار شد، گفت: حد الهي لواط طبق شرع انور اسلام و قانون مجازات اسلامي قتل و تعيين کيفيت و نحوه آن بر عهده حاکم شرع و قاضي دادگاه صادر کننده است.

قاضي کوروش زارعي در تشريح اقدام مجرمانه معدومين گفت: مجرميني که به دار مجازات آويخته شدند اقدام به ربودن و تجاوز به پسر بچه صغيري کرده بودند که پس از اتمام کلاس درس قصد عزيمت به منزل را داشته است.

وي افزود: سه نفر مجرم که حکم الهي در خصوص آنان به اجرا درآمد پسر بچه را به عنف، اکراه، تهديد و ضرب و جرح به گاراژي در حاشيه شهر برده و اقدام به آزار و اذيت جنسي، جسمي و روحي شديدي کرده بودند، به نحوي که آخرين رمق حيات پسر بچه را از وي سلب کرده و سپس قرباني خود را نيمه جان در شهر رها کرده بودند.

معاون دادستان شيراز در ادامه تصريح کرد: با پيگيري هاي مرجع انتظامي و دستگاه قضايي استان فارس مجرمين شناسايي و پس از انجام تشريفات قانوني در شعبه دوم کيفري استان فارس محاکمه و حکم اعدام آنان صادر شد.

زارعي افزود: احکام اين سه نفر در شعبه 27 ديوان عالي کشور تأييد شد و پس از اخذ استيذان رييس قوه قضاييه اجرا شد.

اين مقام قضايي با اشاره به آيه 2 سوره نور وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَهٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ و بايد گروهي از مؤمنان در کيفر آن دو حضور يابند. يادآور شد: اجراي احکام در ملاء عام تاثير بسزايي در زمينه پيشگيري از وقوع جرم در جامعه دارد و باعث خواهد شد مجرمين از ارتکاب جرايم دست بردارند.

وي تاکيد کرد: دستگاه قضايي بر مبناي وظيفه ذاتي خود همواره برخورد قاطع با همه مجرمان را در دستور کار دارد./عرش نیوز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه