صداقت و صراحت بال پرواز خبرنگاران خادم است / در شعارهای انتخاباتی سیاه نمایی صورت نگیرد / اصحاب رسانه قرارگاه مقابله با جنگ نرم تشکیل دهند

مشاور دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در مراسم روز بسیج رسانه در گرگان گفت: باید اصحاب رسانه قرارگاه رسانه‎ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن تشکیل دهند و باید با یک انسجام رسانه ای در هر شهرستانی بن بستی برای اهداف دشمن ایجاد کنیم.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام حسن گنجی در مراسم گرامیداشت بسیج رسانه استان گلستان اظهارکرد: بسیج رسانه باید به دنبال تحقق رسانه بسیجی باشد و تفکر بسیجی باید در قلم و فکر رسانه بازتاب داشته باشد.

وی ادامه داد: رسانه باید آینه حق نمای جامعه باشد و حقایق و مشکلات اجتماعی نهفته در زندگی مردم را نشان دهند.

حجت الاسلام گنجی صداقت و صراحت را دوبال پرواز برای خبرنگاران فعال و خادم در رسانه دانست و افزود: خبر سازی و خبر سوزی دو آفت مهم خبرنگاران در حوزه رسانه است.

وی در ادامه تصریح کرد: نقد سازنده و امیده بالنده زنیت بخش رفتار رسانه‎ها باید باشد و هر دو این موضوعات حائز اهمیت هستند چرا که امروز ما هم به نقد سازنده و هم امید بالنده نیاز داریم و هیچ کسی حق ندارد جامعه را از این امید بالنده ناامید کند.

وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم یکی از گناهان بزرگ و کبیره است، گفت: امام(ره) نیز از این موضوع که برخی مسئولان در دورانی از انقلاب ملت را ناامید می‎کردند آزرده خاطر بود.

مشاور دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: در آستانه انتخابات باید مراقب باشیم که در شعارهای انتخاباتی سیاه نمایی از طریق رسانه‎ها صورت نگیرد.

گنجی با بیان اینکه خبرنگاران ارزشی باید از کمترین لغزش به دور باشند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه به عنوان امانت داران جامعه هستند و نیاز است به قلم و کاغذی که خداوند به آن قسم یاد کرده حرمت بخشیم.

وی تصریح کرد: باید اصحاب رسانه قرارگاه رسانه‎ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن تشکیل دهند و باید با یک انسجام رسانه ای در هر شهرستانی بن بستی برای اهداف دشمن ایجاد کنیم.

گنجی با بیان اینکه دشمن امروز برای نظام ما سرمایه‎گذاری اقتصادی، فکری و فرهنگی دارد، افزود: 150 کشور در جنگ تحمیلی هشت ساله به صدام کمک کردند 6 هزار تن مواد شمیایی بر علیه رزمندگان ما بکار برد و این قرارگاه‎ها نظامی ما بود که باعش شد در آن دوران برابر حجم دشمن ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز باید با قرارگاه رسانه‎ای در برابر دشمن سد آهنین درست کنیم و مانع نفوذ دشمن در جامعه اسلامی شویم.

اخبار مرتبط:

دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه گلستان/ تصاویر

اهالی رسانه گلستان جنایات آل‌سعود و اعدام شیخ‌ نمر را محکوم کردند + تصاویر

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه