مردم مزرعه کتول و سنگدوین نیازمند مکان مطالعه هستند

ketab1معاون فرماندار علی آباد کتول با اشاره به تاسیس شهرهای جدید مزرعه کتول و سنگدوین گفت: با توجه به اهمیت رشد و ترویج فرهنگ مطالعه مفید، باید برای شهروندان شهرهای جدید شهرستان علی آباد کتول مکان عمومی مطالعه ایجاد شود.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی علی آباد کتول که با حضور اعضای انجمن کتابخانه عمومی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور رسانه های جدید از ملزومات جامعه است.

وی اظهار کرد: نگاه نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن مقام عظمای ولایت به مقوله کتاب و کتابخوانی یک نگاه ویژه است تا جایی که رهبر انقلاب بارها در سخنان گهربار خویش به اهمیت این موضوع اشاره کرده اند.

زنگانه با بيان اينكه سرانه مطالعه در كشور پايين و به تبع آن در شهر ما نيز بسيار پايين است، بر ترويج فرهنگ مطالعه در بين مردم تاكيد کرد و افزود: بايد دست اندر كاران و مسئولين كتابخانه با بالا بردن سرانه مطالعه و استفاده بهينه از همه ظرفيت ها، جهت توسعه و تجهيز كتابخانه های عمومی  تلاش کنند.

نعمت دیلم مدیر اداره کتابخانه های شهرستان علی آباد کتول نیز گزارشی از روند کار و فعالیت کتابخانه های عمومی بیان کرده و تصمیمات لازم جهت ترویج بهتر کتابخوانی را ارائه داد.

ketab2.jpg - 36.31 کیلو بایت

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه