برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی در گلستان + فراخوان

irajjjمسئول واحد مطبوعات ارشاد گلستان با بیان اینکه مطبوعات نقش کلیدی در جامعه دارند گفت: برای اولین بار نمایشگاه و جشنواره مطبوعات ، رسانه ها و پایگاه های خبری تحلیلی در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ ایرج رمضانی مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان صبح امروز سه شنبه 2 دیماه اظهار کرد: برای اولین بار نمایشگاه و جشنواره مطبوعات ، رسانه ها و پایگاه های خبری تحلیلی در استان گلستان برگزار می شود.

رمضانی گفت : این جشنواره با هدف معرفی و تقویت مطبوعات و رسانه های فعال استان گلستان صورت گرفته و می تواند به پویایی این بخش کمک شایانی کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان گلستان در روزهای سوم ، چهارم ، پنجم و ششم اسفند ماه در فضای تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی اشاره کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز در روز ششم اسفند ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

مسئول واحد مطبوعات ارشاد گلستان بیان کرد: در این جشنواره در 9 بخش آثار مکتوب و مجازی مورد داوری قرار خواهد گرفت و به نفرات برگزیده نیز هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.

ایرج رمضانی تاکید کرد: مطبوعات و رسانه های استان گلستان اعم از مکتوب و مجازی می توانند از این فرصت بدست امده استفاده کنند و به معرفی اهداف و خط مشی خود و کارهایی که تاکنون انجام داده اند، بپردازند.

وی اعلام کرد: به رسانه هایی که درخواست غرفه کنند وقت داده می شود تا نسبت به مهیا نمودن این فضا در نمایشگاه اقدام کنند.

ershad
انتهای پیام /