افتتاحیه جشنواره مردمی «فیلم عمار» در علی آباد کتول+ تصاویر

افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار با اکران فیلم داستانی «یک قاشق...» در مسجد جامع علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این جشنواره با اولین اکران منسجم فیلم ها همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد در علی آباد کتول آغاز شد و فیلم داستانی «یک قاشق...» برای نمازگزاران روی پرده رفت.

در ششمین جشنواره عمار علی آباد کتول، 56 فیلم آماده اکران است و کلیه مدارس، ادارات، محلات و مجموعه های مختلف مردم در صورت علاقه مندی برای تماشای این فیلم ها می توانند با شماره تلفن 09115150593 تماس بگیرد. همچنین برای اطلاع از اکران های سطح شهر به وبلاگ رسمی جشنواره فیلم عمار علی آباد کتول (www.aliabad-amarfilm.blogfa.com) یا کانال تلگرامی @amaraliabad مراجعه کنند.

مشخصات فیلم اکران شده در افتتاحیه جشنواره علی آباد کتول:

نام فیلم: یک قاشق ...

قالب: داستانی

موضوع : استکبار جهانی (گروه های تکفیری)

زمان : 7 دقیقه

کارگردان : محمدحسین امانی همدانی

خلاصه فیلم:

«ماجرای بمب گذاری های انتحاری هم برای خود داستانی دارد. بمب گذارانی که بی منطقی شان پر واضح است. کسانی که مورد شستشوی مغزی قرار گرفته اند و بدون درکی درست از زمان و مکانی که در آن قرار دارند برادرکشی می کنند. «یک قاشق»، داستان یک تروریست است که می‌خواهد خود را در مسجد شیعیان منفجر کند. او قاشقش را به همراه آورده تا پس از عملیات انتحاری در سر سفره رسول خدا مهمان شود، اما اتفاق دیگری برای او می افتاد. او را به غذای نظری دعوت می کنند و بعد از خوردن آن راه زندگی خود را عوض می کند.»

گفتنی است این جشنواره تا 21 بهمن ماه در شهرستان علی آباد کتول ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه