جلسه ستاد تسهیلات سفر علی آباد کتول برگزار شد+ تصویر

safar952جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار و احکام هر یک از رؤسای کمیته ها توسط معاون فرماندار این شهرستان ابلاغ شد.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول در جلسه ستاد تسهیلات سفر علی آباد کتول گفت: این شهرستان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است که باید با استفاده از این قابلیت ها و جاذبه های گردشگری در راستای جذب گردشگران تلاش کنیم.

وی بر آمادگی و تعامل کمیته های ذیربط در خصوص برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و فراهم کردن خاطرات خوش برای مسافران، با بکارگیری حداکثری از امکانات موجود تاکید کرد و افزود: باید از ابزار مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی علی آباد کتول استفاده کنیم و فضاهای مناسبی جهت خرید سوغات کتول برای گردشگران در شهرستان فراه سازیم.

قائم مقام ستاد خدمات سفر شهرستان در ادامه با ابلاغ احکام رؤسای کمیته ها، ارائه چارت اعضای کمیته ها و شرح وظایف آن ها، برگزاری جلسات فرعی به منظور بهبود عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان خواستار شد.
زنگانه یادآور شد: امسال با توجه به تهیه فرم ارزشیابی، عملکرد کلیه کمیته ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

عباس عنایت مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آباد کتول نیز در ادامه، این شهرستان را از جمله شهرستان های مهم گردشگری استان گلستان بر شمرد و گفت: همه ساله شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی در علی آباد کتول هستیم که باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره بگیریم.

وی متذکر شد: در راستای خدمت رسانی مطلو ب تر و ترویج، تسهیل امر گردشگری و پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر علی آباد کتول، با بکار گیری از حداکثر توان دستگاه های اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شده و دبیرخانه ستاد با محوریت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول در ادامه افزود: امید است با تعامل و همدلی تمام ادارات شهرستانی بتوانیم ایامی خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

safar952

safar951

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه