فرماندار علی آباد کتول: فعالیت خیرین مدرسه ساز تنها به ساخت یک بنای فیزیکی بسنده نمی شود

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: نیازهای مدارس تنها به ساخت یک بنای فیزیکی بسنده نمی شود و بیان عنوانی فراتر از مجمع مدرسه ساز، همچون عنوان خیرین مدرسه یار شایسته است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز بسیاری از مشکلات بخش تجهیز و کمبودهای آموزش و پرورش را حل می کند و تا کنون دستاورد های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه سیستم اداری زمان بر بوده و قدرت مانور را برای انجام کار نیک کاهش می دهد، اظهار داشت: در جمعی که تعداد بیشتر آن را افراد غیر اداری تشکیل می دهند، با دلسوزی و پشتکار بیشتری کار می کنند.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب، فعالیت های خیرین رشد چشمگیری داشته و به یک جریان فعال تبدیل شد.

کی پور ضمن اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز از قدیمی ترین مجامع خیرین است، ادامه داد: در سال های اخیر مجامع خیرین با موضوعات جدید مانند خیرین سلامت و مسکن ساز تشکیل شده اند که نشان از افزایش نیاز ها است.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه گاهی به دلیل مشغله زیاد، مسائلی مانند کمک به مجامع خیریه را فراموش می کنیم و نیاز به یادآوری و تذکر دارد، پیشنهاد داد: مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز در جلسه شورای اداری این ماه در رابطه با حمایت از این مجمع و دعوت از تمام ادارات شهرستان برای اختصاص دادن سه یا چهار رقم آخر فیش مالی خود به امور خیریه صحبت کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه