فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه ما برای انتخاباتی حماسی است

ZANGANE56معاون فرماندار علی‌آبادکتول گفت: حضور پرشور و شعور در انتخابات را شرط اول برگزاری انتخابات سالم دانست و تصریح کرد: خط به خط فرمایشات رهبرمعظم انقلاب برای ما چراغ راه است و با به کار گیری فرمایشات معظم له انتخاباتی پرشور و نشاط و سالم را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه در جمع خبرنگاران بیان کرد: زنگانه رسانه‌ها باید معیارهای اسلامی انتخاب اصلح را به مردم یادآوری کنند، زیرا مردم ما نه برای نام و نان، بلکه برای حفظ ارزش‌های اسلامی، انقلاب کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: بسیاری از کشورهایی که دشمنی دیرینه با انقلاب اسلامی ایران دارند به این انتخابات چشم دوخته و به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام ما هستند.

زنگانه در ادامه با تشریح نقش رسانه‌ها در انتخابات، گفت: فعالان عرصه رسانه، ملاک‌های انتخاب اصلح را از منظر قرآن، ائمه اطهار(ع)، بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری به مردم آموزش دهند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانون به جای تفسیر آن، متذکر شد: آرامشی که امروز بر دل‌ها حاکم است، حاصل انقلاب اسلامی است و رسانه‌ها باید برای حفظ این آرامش نباید هیچگاه به جامعه با عینک سیاسی نگاه نکنند.

معاون فرماندار علی‌آبادکتول همچنین با اشاره به نقش نظارت و اعتماد سازی فعالان رسانه‌ای در انتخابات، گفت: نظارت نباید با عینک حزبی و جناحی باشد، کار ما قضاوت است و قاضی نمی‌تواند تحت تاثیر خواسته‌ها و نگاه‌های شخصی یا گروه خاص قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد سازی بین مردم برای حضور درانتخابات پیش رو، تصریح کرد: کسانی که از همان آغاز راه، حرف از تخلف و تقلب به میان می‌آورند آب به آسیاب دشمن ریخته و به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

زنگانه متذکر شد: باید به مردم یادآوری کنیم که مجریان ما صادق هستند و همچنین با بیان نقشه های دشمنان به مردم، توطئه های آنان را باطل کنیم.

وی با بیان نقش انگیزشی و هدایت گری رسانه ها عنوان کرد: همه مطمئن باشند مجریان انتخابات آخرت خود را برای دنیای یک کاندیدا نمی فروشند، لذا رسانه ها که هدایت‌گر مردم، مجریان، داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هستند، برای اعتماد سازی بین مردم در این زمینه نیز به روشنگری بپردازند.

زنگانه همچنین در زمینه رعایت اخلاق انتخاباتی در جامعه گفت: لازم است آداب رقابت سالم را به طرفداران بگویید، زیرا آداب رقابت سالم مبنی بر اخلاق اسلامی یعنی رعایت چارچوب نوشتن‌ها، تهمت نزدن، دروغ نگفتن و تخریب نکردن دیگران است.

معاون فرماندار علی‌آبادکتول در بخش پایانی سخنان خود، حق‌الناس را از دیدگاه مقام معظم رهبری تشریح کرد و گفت: رعایت حق داوطلب در صورت صالح بودن، حفظ امانت در شمارش، ثبت و گزارش آراء از طرف مجریان، پذیرش نتیجه قانونی انتخابات، پرهیز از جناح بازی و سلیقه‌های فردی در انتخابات از مسائل مهم مدنظر مقام معظم رهبری در رعایت حق‌الناس در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه