گلبانگ انقلاب در مدارس علی آباد کتول طنین انداز شد+ تصاویر

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در سال ۵۷، گلبانگ انقلاب اسلامی ساعت ۹:۳۳ در مدارس  شهرستان علی آباد کتول طنین‌ انداز شد. 

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در مراسم زنگ انقلاب که به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: نظام آموزشی کشور باید بصیرت دانش‌آموزان را برای دفاع از کشور و مقابله با اهداف دشمن افزایش داده و دانش‌آموزان نیز باید راه امام خمینی(ره) را در راستای دفاع از کشورمان ادامه دهند.

وی حضور گسترده ایرانیان در تمامی زمینه‌ها را رمز پیروزی و دوام انقلاب دانست و گفت: دانش‌آموزان ایرانی با حضور فعال خود در ویژه برنامه‌ های دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)  شهدا آشنا شده و مقابل استکبار جهانی و تهاجم‌ فرهنگی دشمنان کشور ایستادگی می کنند.

تجری مفرد افزود: دشمن به دنبال ایجاد خدشه در اعتقادات جوانان ایرانی است اما این اقدامات با حضور مردم و به ویژه دانش‌آموزان در تمامی صحنه‌های کشور راه به جایی نمی‌برد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوي امام جمعه علی آباد کتول نیز در این مراسم عنوان کرد: 12 بهمن روز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را یوم‌الله نامگذاری کردند، تمامی روزها از آن خداوند است اما علت نامگذاری برخی از روزها به یوم‌الله بیانگر آن است که آن روزها برای بشریت سرنوشت ساز بوده است.

وی تصریح کرد: در یوم‌الله 12 بهمن اقدامی شبیه معجزات پیامبران الهی و اولیای خداوند در ایران اسلامی رقم خورد و امام (ره) با ورود خویش سبب شدند تا دستان استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی برای همیشه از این کشور کوتاه شود.

موسوی در پایان با تاکید بر اینکه ملت پیرو ولایت‌ فقیه باشند و از فرامین ایشان فرمانبری کنند، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با ایجاد و ادامه دادن نهضت عظیم انقلاب در حقیقت کاری محمدوار انجام داده و اسلام ناب را در ایران اسلامی زنده و حیات تازه بخشیدند و مادامی که مردم پیرو ولایت فقیه باشند، هرگز دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی و کشور مسلط شود.

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه