بهره برداری از 2 حلقه چاه آب شرب در علی آباد کتول+ تصاویر

2 حلقه چاه آب شرب و خط انتقال علی آباد کتول با اعتبار 25 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ محمد جعفر مزیدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری علی آباد کتول در حاشیه افتتاح متمرکز پروژه این اداره بیان کرد: با بهره برداری از این 2 حلقه چاه که عملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده بود، 35 لیتر بر ثانیه به حجم آب مشترکان این شهرستان افزوده می شود.

وی با اشاره به خط انتقال آب شرب از محل حفر این چاه ها تا محل مصرف مشترکان به طول 6 کیلومتر، اظهار کرد: نیاز آب شرب 4 هزار مشترک منطقه غرب علی آباد کتول که پیش از این با مشکل تامین آب مواجه بودند، بر طرف می شود.

مزیدی در ادامه با تشریح سایر پروژه های در دست اقدام این اداره، عنوان کرد: عملیات حفر، تجهیز و راه اندازی 3 حلقه چاه و خط انتقالی به طول 4 کیلومتر نیز آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز، در سال 95 به بهره برداری برسد.
وی اصلاح و توسعه 7 کیلومتر از شبکه آب شرب شهری و اصلاح انشعاب فرسوده 600 مشترک تحت پوشش این اداره را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه های اخیر برشمرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری علی آباد کتول در پایان تصریح کرد: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش های همکاران مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان، بتوانیم گامی موثر جهت ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم این شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه