ساختمان اداری ثبت اسناد علی آباد کتول افتتاح شد+ تصاویر

ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان علی آباد کتول به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ مرسم افتتاح ساختمان اداری تکمیلی اداره ثبت اسناد و املاک علی آباد کتول با حضور مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک گلستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه، تجری مفرد فرماندار، محمدی رئیس دادگستری، نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آبادکتول با اظهار خرسندی از افزایش بنای ساختمان اداری ثبت اسناد این شهرستان، گفت: خدمات رسانی به مردم یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.

عباسعلی زارع تیله نوئی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در ادامه این مراسم با قدر دانی از تلاش نورزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار این پروژه، اظهار کرد: عملیات اجرایی افزایش بنای ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان علی آباد کتول با اعتبار 2 میلیار و 300 میلیون ریال، طی 5 ماه به پایان رسید.

وی افزود: در این پروژه 2 سالن اداری و بایگانی با صرف اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مساحت 170 متر مربع، سیستم بایگانی ریلی با اعتبار 300 میلیون ریال و سیستم اعلام و اطفاء حریق با اعتبار 500 میلیون ریال انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه