دهیاران روستاییان را از موضوعات امید بخش جامعه آگاه کنند+ تصاویر

بخشدار بخش مرکزی علی آبادکتول با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید در فرجام برجام گفت: دهیاران به عنوان مدیران اجرائی در سطح روستاها، افکار عمومی را درباره موضوعات امید بخش جامعه آگاه کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حمید رضا ملک حسینی جلسه ماهانه دهیاران روستاهای بخش مرکزی علی آبادکتول که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: همانطور که امام راحل، به عنوان بنیانگذار مکتب انقلاب اسلامی فرموند، «انقلاب ما انفجار نور بود»، امروز بازتاب نور انقلاب ما، عالمتاب شده است و اکثر کشور های مسلمان نیز در صدد رسیدن به استقلال برآمدند.

وی اذعان داشت: امنیت و آرامش حاکم بر کشورمان را مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس هستیم.

ملک حسینی در ادامه با اشاره به فرجام برجام و شکست ابر قدرت ها مقابل ایران، تاکید کرد: دهیاران به عنوان مدیران بخش اجرایی در روستاها موظف هستند افکار عمومی را از مسایل مهم و امید وار کننده جامعه مانند موفقیت های برجام، کاهش سطح رکود اقتصادی و کاهش نرخ تورم آگاه کنند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، متذکر شد: دهیاران به عنوان ناظر انتخابات در روستاها، باید تا قبل از برگزاری رویداد سرنوشت ساز، کمبودها و مشکلات شعبه های اخذ رای تحت پوشش خود را برطرف کنند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز در این جلسه با اشاره به پیروزی ایران در برجام، اظهار کرد: موفقیت های اخیر دولت تدبیر و امید سبب شد تا بسیاری از ابر قدرت های جهان که ایران را در منطقه به تروریسم می خواندند و به داشتن بمب اتمی متهم می کردند، امروز مقابل کشورمان سر تعظیم فرود آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه تاسیس درمانگاه بهداشت و درمان در روستاها با استقبال خوبی مواجه شده، عنوان کرد: خدمات بهداشت عمومی در جامعه مسئله ی مهمی است که این خدمات برای روستاییان در بسیاری از موارد رایگان بوده و یا مبلغ اندکی در قبال دریافت آن می پردازند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه