«برکت» 25 مدرسه برای گلستان می سازد

IMG10491176نماینده بنیاد برکت در گلستان گفت: بیش از 25 مدرسه توسط بنیاد برکت در روستاهای استان ساخته می شود.

به گزارش زرین نامه؛ ولی پور در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول با معرفی بنیاد برکت بیان کرد: این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، که از زمان آغاز فعالیت خود در گلستان 500 طرح افتتاح به بهره برداری رسانده است. 

وی افزود: بنیاد برکت در نظر دارد 100 مدرسه در 100 روستاهای کشور بسازد که از این تعداد 25 تا 30 مدرسه به گلستان تعلق دارد.

ولی پور در ادامه اظهار کرد: این بنیاد تلاش دارد جهت توانمند سازی فعالیت های اقتصادی افراد یا شرکت هایی که در حال ورشکستگی هستند، یا با مشکلات مالی برخورد کرده و یا می خواهند تازه فعالیت خود را آغاز کنند، 49 درصد مشارکت کند.

وی با اشاره به فعالیت بیمه ای بنیاد برکت در گلستان، تصریح کرد: برخی از بیمه های فعال در سطح روستاها تنها برای کسب سود فعالیت می کنند که این مسئله موجب شده تا افکار مردم نسبت به بیمه ها منفی شود، اما بیمه بنیاد برکت نوعی بیمه تکمیلی در کنار بیمه روستایی محسوب می شود که مخصوص ساکنین روستا است.

ولی پور متدکر شد: حق بیمه برای هر فرد تحت پوشش بیمه های طلایی و نقره ای در طول سال 22 هزار تومان است، البته این بیمه به افراد بالای 75 سال تعلق نمی گیرد.

نماینده بنیاد برکت در استان گلستان در پایان با اشاره به سایر فعالیت های این مجموعه، ساخت خانه عالم، ساخت خانه بهداشت، ساخت و یا ترمیم مساجد، حل مشکلات بیمه ای پزشکی و درمانی را از دیگر اقدامات بنیاد برکت در گلستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه