پایان رقابت های تکواندوی دانش آموزان گلستان+ تصاویر

رقابت های تکواندوی آموزشگاه های استان گلستان یادواره 4000 هزار شهید استان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ رقابت های تکواندوی آموزشگاه های استان در دو بخش پسران و دختران در سرسرای ورزشی شهید داود مزرعه شهرستان علی آباد کتول به پایان رسید و تیم ها و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند. این رقابت ها که به مدت دو روز در شهرستان علی آباد کتول ادامه داشت با درخشش تکواندوکاران دانش آموز همراه بود و مربیان کاراته استان سطح کیفی این رقابت را بسیار بالا و قابل قبول ارزیابی کردند.

در بخش پسران در مقطع ابتدایی تیم گرگان به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های بندر ترکمن و علی آباد کتول به ترتیب دوم و سوم شدند. در مقطع متوسطه دوره اول تیم های گرگان، علی آباد کتول و بندر ترکمن به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مقطع متوسطه دوره دوم نیز تیم علی آباد کتول موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم های بندر ترکمن و گرگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش دختران نیز در مقطع ابتدایی تیم های گرگان، علی آباد کتول و گالیکش به ترتیب اول تا سوم شدند. در مقطع متوسطه دوره اول نیز تیم گرگان قهرمان و تیم های کردکوی و گالیکش دوم وسوم شدند. در مقطع متوسطه دوره دوم نیز تیم گرگان قهرمان و تیم های علی آباد کتول و آزاد شهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابت از مربیان و نفرات برتر تیم ها تجلیل به عمل آمد. نفرات برتر این دوره از رقابت ها سال آینده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/ 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه