مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی در علی آباد کتول+ تصاویر

رقابت های تیر اندازی با تفنگ بادی 10 متر دانش آموزان علی آباد کتول با قهرمانی محمدرضا پولادوند از آموزشگاه غیر انتفاعی معرفت به پایان رسید.

به گزارش زرین نامه؛ اولین دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی 10 متر به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون شهید بهشتی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با استقبال دانش آموزان همراه بود، محمد رضا پولادوند از آموزشگاه غیر انتفاعی معرفت به مقام قهرمانی دست یافت و علی زنگانه از آموزشگاه آیت الله طالقانی و احمدرضا ابراهیمی از آموزشگاه شاهد به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

امید کبیری کارشناس ارشد تربیت بدنی درباره برگزاری این مسابقات به خبرنگار زرین نامه گفت: ورزش تیراندازی از جمله ورزش های مفرح و سرگرم کننده است که علاوه بر افزایش قدرت تمرکز باعث تقویت قوای حسی نیز می شود.

وی در خصوص برگزاری سایر مسابقات در کانون اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از جمله مسابقات دارت، فوتسال، داستانک نویسی، تیر اندازی در کانون شهید بهشتی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شده است.

کبیری افزود: در آینده نیز قصد داریم مسابقات وبلاگ نویسی، پیامک نویسی، مقاله نویسی، ساخت نرم افزار و محتوی الکترونیک، عکاسی، کاریکاتور، هنرهای دستی، مسابقات گل کوچک، سه گانه، طناب کشی و ... در این کانون فرهنگی ورزشی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه