تکلیف گرایی انقلاب را پیروز کرد/ در انتخابات مانند امام تکلیف گرا باشیم+ تصاویر

DSC08349امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به نقش تکلیف گرایی امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب ، گفت: همه ی افراد حاضر در عرصه ی انتخابات نیز باید برای پایداری جمهوری اسلامی ایران، مانند امام تکلیف گرا باشند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در آیین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان علی آباد کتول به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: یکی از راز های مهم پیروزی انقلاب اسلامی، تکلیف گرایی امام خمینی (ره) بوده است. مردم امام راحل را دوست داشتند، زیرا ایشان به تکلیف خود عمل می کردند.

وی تکلیف گرایی معمار کبیر انقلاب را برخاسته از روح عرفانی ایشان دانست و اظهار کرد:. اگر نقش تکلیف گرایی امام خمینی (ره) نبود، انقلاب اسلامی به این زودی ها به پیروزی نمی رسید. چرا که از سال 56 تا 22 بهمن57 حوادثی رخ داد که اگر امام به نتیجه ی آن ها نگاه می کردند و به دنبال وظیفه و تکلیف الهی خود نبود، انقلاب به نتیجه نمی رسید.

موسوی در ادامه با تاکید بر لزوم تکلیف گرایی در انتخابات، اذعان داشت: وقتی تکلیف گرایی باشد به طور طبیعی بسیاری از مسائل، تخلفات و بد اخلاقی ها اتفاق نمی افتد، چون می دانند با شرکت در انتخابات چه به عنوان دست اندرکار اجرای انتخابات و چه به عنوان کاندید منتخب و غیر منتخب و چه به عنوان رای دهنده، در هر صورت همه پیروز میدان هستند.

امام جمعه علی آباد کتول در پایان با تاکید بر لزوم انتخاب مناسب و دینی خاطر نشان کرد: همه ی ما باید هنگام رای دادن، خداوند متعال و حق الناس را در نظر بگیریم، آن وقت خدا نیز پشتیبان ما خواهد بود. رای دادن ما حق الناسی برای همه ی ملت ایران است و نباید منطقه گرایی و اینکه او نماینده من و شماست، ما را به اشتباه بیاندازد زیرا شخص منتخب قرار است در درجه اول نماینده کشور باشد و تصمیمات کشوری بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه