استاندار گلستان 22 بهمن به علی آباد کتول می آید+ اعلام مسیرهای 6 گانه راهپیمایی

فرماندار علی آباد کتول با اعلام مسیرهای 6 گانه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در این شهرستان، گفت: استاندار گلستان فردا در راهپیمایی حماسی 22 بهمن به جمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول می پیوندد.

احمد تجری مفرد در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه های مختلف همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و اقتدار و افتخار ایران اسلامی را بیشتر می کند، چرا که رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت کلمه و حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی اظهارکرد: 22 بهمن متعلق به تمام آحاد جامعه از همه جناح های سیاسی تا دلدادگان به راه امام راحل، مشتاقان رهبر معظم انقلاب و کسانی که خاک پاک ایران را به خاطر عرق ملی دوست دارند، است.

وی با بیان اینکه نا امنی در مرز های اطراف و توطئه های کثیر دشمنان این روز را برای دنیا مهم کرده است، اذعان داشت: قطعاً مردم شهرستان علی آباد کتول با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر عشق و علاقه خود را به آرمان های امام راحل (ره) نشان خواهند داد.

تجری مفرد در ادامه مسیرهای 6 گانه شهرستان علی آباد کتول برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به شرح ذیل اعلام کرد:

علی آباد کتول: مسجد محمدیه (ص) تا میدان ولایت ساعت 10صبح

فاضل آباد: مسجد المهدی (عج) تا گلزار شهدای گمنام ساعت 10صبح

مزرعه کتول: حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم  تا میدان امام حسین (ع) ساعت 10صبح

سنگدوین: مسجد محمد رسول الله (ص) تا مسجد صاحب الزمان (ع) ساعت 10صبح

دهستان شیرنگ علیا: حوزه مقاومت بسیج تا دبیرستان حضرت زینب (س) ساعت 10صبح

روستای قره بلاغ: حوزه علمیه تا مدرسه شهید چوچین ساعت 9:30 صبح

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه