ویژه برنامه های بانوان بسیجی در 5 پایگاه علی آباد کتول+ تصاویر

ویژه برنامه های بانوان بسیجی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در 5 پایگاه بسیج علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ اولین برنامه نشست روشنگری و جشن انقلاب بود که در پایگاه تکتم مسجد ولیعصر علی آباد کتول برگزار شد. در این مراسم علی گل تحلیلگر سیاسی درباره انتخابات هفتم اسفند 94 بیان کرد: از نظر مقاممعظم رهبری انتخابی اصلح است که دارای ویژگی های ولایت مداری، مردم محوری، قانون مداری، استکبار ستیزی، تخصص همراه با تعهد و خدمت گرایی باشد.

در حاشیه این نشست نمایشگاه دستاوردهای حلقه های صالحین که شامل هنرهای دستی بانوان می شد، نیز در معرض نمایش قرار گرفت.

تاکید بر حضور حداکثری انتخابات در پايگاه ام فروه

نشست روشنگری بعدی مربوط به پایگاه ام فروه مسجد محمدیه با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح می شد که سخنرانی این مراسم را نیز علی گل بر عهده داشت.

وی در این مراسم انتخابات را يک امانت مهم خواند و اظهار کرد: در انتخابات می بايست به حضور حداکثری مردم، قانون مند بودن، نظارت و امانت داری از سوی ناظرين، حفظ آرامش فضای انتخاباتی و حق الناس توجه شود.

گل با تاسی از فرمايشات امام علي (ع) که مي فر مايند؛ «مسئوليت امانت است ولی برخی مسئوليت ها لقمه چربي است.»، تشریح کرد: برخی افراد برای کسب این مسئولت ها حرص می زنند و خود را به در و ديوار می زنند، آن ها به هر قيمتی می خواهد بالا بروند، کسانی اند که قبل از مسئوليت دم از قانون و کار می زنند ولی در زمان مسئوليت کاری انجام نمی دهند. به مردم وعده و وعيد می دهند، هزينه ی ميلياردی می کنند، رقيب مقابل خود را می کوبند و تخريب می کنند.

سید زهرا حسينی فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه (س) ناحيه علی آباد کتول نیز در این مراسم از مدعوين خواست تا با پيروی و چراغ راه قرار دادن منويات مقام معظم رهبری، در انتخابات حضور حداکثری داشته و فرد اصلح را به اميد پيروزی اسلام بر کفر جهانی برگزينند.

تاکید بر پشتیبانی از نظام اسلامی در پایگاه خدیجه

نشست دیگری نیز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه حضرت خدیجه مسجد شهید مطهری محله علی آباد کتول برگزار شد که در این نشست حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران این شهرستان با اشاره به تفسیر سوره فجر و ارتباط این سوره با قیام امام حسین (ع)، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به تاسی از قیام عاشورا و سوره مبارکه فجر پیروز شد. اگر هر کسی در این عرصه وارد شود و گامی بردارد، قطعاً نزد خداوند متعال پاداش کسب می کند.

وی همچنین با اشاره به نظرات علامه حسن زاده آملی درباره غیبت امام زمان (عج)، اذعان داشت: ظهور صغری همان پیروزی انقلاب اسلامی است که به دست مردم ایران در فجر انقلاب رخ داد.

یوسفی با تاکید بر لزوم حضور مردم در عرصه های ملی و پشتیبانی از ولایت فقیه برای پیروزی مقابل دشمنان کشور، گفت: همه ی ما باید با حضور حداکثری در عرصه های ملی، حماسه ای نو خلق کنیم تا بتوانیم توطئه های دشمن را با راهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری، خنثی کنیم.

در پایان نیز از موفق ترین سرگروه ها و حلقه های نوجوانان و جوانان صالحین این پایگاه با اهداء جوایزی قدر دانی شد.

برشماری دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه صدیقه کبری

پایگاه صدیقه کبری نیز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یک نشست برگزار کرد که یوسفی در آن، درباره دلایل پیروزی انقلاب اسلامی صحبت کرد و اذعان داشت: معنویت، ایثار و شهادت، صبر و استقامت مردم، پیشگامی روحانیت و علمای دین از جمله دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 برشمرد .
وی گفت : انقلاب ما توسط اهل بیت (ع) وعده داده شده بود و ما در برابر این نعمت بزرگ وظیفه داریم از آن حفاظت و پاسداری کنیم.
یوسفی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما جهان شرق و غرب را تکان داد، اما متاسفانه در حال حاضر برخی از مسئولین ما غرب گرایی پیشه کرده اند و دل به ارتباط با کشورهای بیگانه بسته اند.

جشنواره غذا در پایگاه مطهره

ویژه برنامه بعدی جشنواره غذای سنتی پایگاه مطهره مسجد امام خمینی شهرک فرهنگیان علی آباد کتول بود، در این جشنواره بانوان بسیجی غذاهای خود را در معرض داوری قرار دادند که در نهایت فاطمه ملک حسینی، شکوفه قاسمی، لیلا ترخاصی، شهربانو پلنگ، کلثوم پلنگ، بنت الهدی برزگر، صفر نژاد، زهرا حسن آبادی، فاطمه سادات حسینی نوده و زهرا دیلم صاحب عنوان برترین دست پخت ها شدند.

مسابقات دارت در پایگاه ام وهب

ایستگاه آخر هم نوبت به ورزش بانوان بود که به میزبانی پایگاه ام وهب مسجد امام حسین محله خارکلاته رسید که با همکاری باشگاه شهدای این محله برگزار شد.

در این مسابقات 20 نفر شرکت کردند و که در نهایت ربابه نواب، انسیه قاسمی و فاطمه شکی گوی سبقت را از بقیه ربوده و به مقام برتر دست یافتند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه