دیدار بانوان بسیجی با پنجاه و هفتی های علی آباد کتول+ تصاویر

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) علی آباد کتول گفت: جمعی از بانوان بسیجی با متولدین 1357 این شهرستان در راستای آشنایی با خدمات آن ها به انقلاب اسلامی دیدار کردند.

معصومه آقایی در حاشیه این دیدار ها در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: فاطمه باباکردی معلم دبستان «جنان» شهر سنگدوین، آمنه مزرعه مدیر جامعه القرآن مزرعه کتول و فاطمه نوری معلم دبستان «رسالت» این شهر و مجید دماوندی مسئول بسیج رسانه علی آباد کتول متولدین سال 1357 بودند که اعضای شورای این حوزه مقاومت به دیدار آن ها رفتند.

وی با اشاره به این پیش بینی رهبر کبیر انقلاب در سال 1343 که فرمودند؛ «سربازان من در گهواره ها هستند»، اظهار کرد: این پیش بینی امام راحل با به میدان آمدن جوانان انقلابی در سال 1359 به حقیقت پیوست. متولدین سال 1357 نیز نسل دیگری از همان سربازان امام و فرزندان انقلاب اسلامی هستند که امروز به انقلاب خود خدمت می کنند.

آقایی در ادامه یکی از اهداف این دیدار را یاد آوری سال تولد این خدمتگزاران به عنوان سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشت و به یاری خدا انقلاب اسلامی هنوز پا بر جا و استوار است.

دیدار با مدیر جامعه القرآن مزرعه کتول در ایستگاه اول پنجاه و هفتی ها رخ داد که درآن جا بانوان فرصت را غنیمت شمرده و با کودکان موسسه درباره امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) گفتگو شد.

هنگام ورود به دبستان رسالت مزرعه کتول نیز جشن پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شوق دانش آموزان بر پا بود و از فاطمه نوری در همان مراسم و در حضور دانش آموزان مدرسه قدردانی شد.

برای سپاس از زحمات معلم دوم ابتدایی مدرسه جنان شهر سنگدوین نیز بانوان با حضور در کلاس درس این فرزند انقلاب، هدیه و لوح تقدیر از دستان 2 شاگردش به وی تقدیم شد که این 2 دانش آموز برای قدرانی از معلمشان، بر دستان وی بوسه زدند.

دیدار با مجید دماوندی مسئول بسیج رسانه علی آباد کتول نیز اخرین ایستگاه این دیدارها بود که در حاشیه آن کلیپی با موضوع مسایل آخرالزمان اکران شد.

در این دیدارها که همزمان با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد، فرزندان انقلاب از اهداف خود با بانوان بسیجی گفتگو کرده و همواره به لزوم پشتیبانی مردم از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تاکید داشتند و حضور در انتخابات برای انتخاب نماینده ای اصلح را لازمه تداوم پایداری انقلاب اسلای عنوان کردند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه