مردم احیای اصول قانون اساسی را مطالبه کنند / گلستان باید پیشرو در طراحی تمدن نوین اسلامی باشد/ محیط زیست مبنا و اساس توسعه پایدار قرارگیرد

0000213223334نامزد مجلس خبرگان در گلستان گفت : طبق اصل 50 قانون اساسی محیط زیست و منابع طبیعی باید حفظ شوند ، مردم حق دارند نسبت به تخریب جنگل و محیط زیست بپرسند چرا که رهبری هم از تخریب جنگل ها و محیط زیست گله دارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ آیت الله حسینعلی سعدی نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان اظهارکرد: حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل بعدی باید در آن حیات اجتماعی رو به رشد داشته باشند یک وظیفه عمومی است.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست به عنوان مبنا و اساس توسعه پایدار مورد توجه قرار بگیرد، افزود: فعالیت های اقتصادی که با آلودگی محیط زیست همراه باشد ممنوع است و باید جلوی آن گرفته شود.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منتخب مردم نسبت به اصول قانون اساسی مسئولیت دارند، گفت: وظیفه مردم است که مطالبه کنند احیای اصول قانون اساسی را و کجا بهتر از امنا و فقهای آنها ، مردم حق دارند نسبت به تخریب محیط زیست نگران باشند.

آیت الله سعدی با اشاره به اینکه رعایت عدالت بین نسلی وظیفه همه است ،تصریح کرد: ما نسبت به همه نسل های بعد مسئولیت داریم مقام معظم رهبری به صورت رسمی گلایه کردند از تخریب محیط زیست و به خصوص تخریب جنگل ابراز نگرانی کردند.

وی ادامه داد: امروز با بحران و فاجعه زیست محیطی روبرو هستیم و نیازمند این هستیم که برای استفاده از ظرفیت های محیط زیست به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

20160213223319


نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان گفت: مایه تاسف است استانی که به لحاظ منابع طبیعی در اوج است جزء استانهای توسعه نایافته است.

وی با بیان اینکه نگران توسعه پایدار و متوازن استان هستم، افزود: اگر بتوان در یک حوزه اقتصاد توریسم استان گلستان فعال شود برای توسعه استان کفایت می کند.

آیت الله سعدی اذعان داشت: تنظیم ساختار متناسبی که از همه ظرفیت های استان برای توسعه استفاده شود و ارتباط استان با مرکز و شنیده شدند صدای مردم در سطح ملی و پیگیری مطالبات در همان سطح ظرفیتی است که آرای شما می تواند ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیای معاصر شاهد ساخته شدن تمدن نوین اسلامی است در ادامه افزود: استان گلستان با وجود تمدن کهنی که دارد می تواند پیشرو در طراحی تمدن نوین اسلامی باشد و می تواند به این جایگاه دست یابد.

امام جمعه غرب تهران گفت: طراحی دشمن برای انتخابات 7 اسفند را می توان دید که برای حضور مردم و دلسرد کردن مردم نقشه های زیادی کشیده است.

وی در پایان از مردم خواست در انتخابات با حضور آگاهانه و با بصیرت به فکر منافع ملی و مصالح ملی باشند و به فکر ساختن تمدنی نوین در خور شان مردم این مرز و بوم تلاش نمایند.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه