دفتر نمایندگی عراق در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول افتتاح شد+ تصاویر

رئیس اداره پشتیبانی و امور کنسولی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور از افتتاح دفتر نمایندگی عراق در واحد علی آباد کتول خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول تنها دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان است که مجتمع بین المللی در آن تاسیس می شود.

به گزارش زرین نامه؛ مهرداد جمالیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: واحد علی آباد کتول با توجه به موقعیت جغرافیایی و همسایگی با چند کشور و همچنین زیر ساخت ها و پتانسیل های موجود مانند فضاهای آموزشی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها، اعضاء هیات علمی، مقاطع و رشته های تحصیلی یکی از دانشگاه های کشور است که با بازرسی های به عمل آمده مشخص شدر، پتانسیل مناسبی برای گسترش تعاملات بین‌المللی و ایجاد دفتر دانشگاه های خارجی را دارد.

وی افزود: ترکمنستان، بلغارستان و فرانسه کشورهای پیشنهاد شده به این واحد است که می تواند در یکی از این کشور ها دفتر ایجاد کند.

جمالیان در ادامه تصریح کرد: با توجه به مدیریت خوب دکتر علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه واحد علی آبادکتول، در آینده ای نزدیک این واحد دانشگاهی یکی از موفقترین مجتمع ها در امور بین الملل خواهد بود و ما می توانیم این واحد دانشگاهی را به عنوان الگو به دیگر واحد ها معرفی کنیم.

وی متذکر شد: مهم ترین هدف مجتمع بین الملل، جذب دانشجویان غیر ایرانی است که باعث بالا رفتن رنکینگ دانشگاه آزاد اسلامی در سطح جهانی می شود و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه بودجه ای از دولت دریافت نمی کند، باعث درآمد زایی نیز می شود.

جمالیان با اعلام اینکه در حال حاضر 10 کشور هدف، مشخص شده تا دفتر دانشگاه آزاد اسلامی در آن تها تاسیس شود، گفت: در جریان حضور هیئت عراقی به علی آباد کتول، یک دفتر در این واحد دانشگاهی در اختیار دانشگاه کربلا قرار گرفت و در مقابل دانشگاه کربلا نیز یک دفتر در دانشگاه خود را برای فعالیت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول می دهد.

وی افزود: یکی دیگر از کشورهای هدف، ترکمنستان است که به واحد علی آباد کتول پیشنهاد شد که این واحد با توجه به امکانات و تجهیزات خود این مورد را بررسی نموده و به زودی نتیجه نهایی را اعلام می کند.

رئیس اداره پشتیبانی و امور کنسولی سازمان مرکزی در خصوص حضور دانشجویان عراقی در واحد علی آبادکتول نیز خاطر نشان کرد: با بررسی های انجام شده در این مورد، هیئت دانشجویان عراقی از اساتید و نحوه تدریس آن ها و همچنین از امکانات و پذیرایی انجام شده در این واحد دانشگاهی، رضایت کامل داشتند.

راه اندازی دفتر نمایندگی دانشگاه عراق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول  

در جریان حضور هیئت عراقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، دفتر نمایندگی دانشگاه عراق در این دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ابراهیمی مدیر کل امور بین الملل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، جمالیان رئیس اداره پشتیبانی و امور کنسولی دانشگاه آزاد اسلامی، علی کریم خضیر رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا، فاطمه مکی محمود رئیس دانشکده مامایی دانشگاه کربلا و اعضا هیات رئیسه واحد علی آبادکتول راه اندازه شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه