بی‎سوادها از هرزه‎گویی علیه شورای نگهبان و خبرگان رهبری پرهیز کنند / از اسراف و هزینه های گزاف در انتخابات دوری شود

13941105000467 PhotoAمدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه کسانی که دارای فضل نیستند نسبت به خبرگان رهبری اظهارنظر نکنند، گفت: بی‎سوادها از هرزه‎گویی علیه شورای نگهبان و خبرگان رهبری پرهیز کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگاران استان گلستان به جایگاه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: برخی از افراد بی‎سواد حد و اندازه نمایندگان خبرگان رهبری را بسیار کوچک می‎کنند و من توصیه می‎کنم افراد بی‎سواد به این جایگاه بزرگ ورود پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه بی‎سوادها از هرزه‎گویی علیه شورای نگهبان و خبرگان رهبری پرهیز کنند، افزود: خبرگان اجماعی از فقها هستند که نظر جمعی آنها پیرامون رهبری مورد تایید ولی عصر (عج) خواهد بود و این جایگاه، جایگاه عظیمی است که نباید کوچک شمرده شود.

احمدی ادامه داد: اگر فقهای ما در مراجع علمی و حوزه‎های علمیه به یک حکمی در یک موضوعی نرسند، در فقه و احکام اسلام داریم که باید اجماع کنند، یعنی تعدادی از مجتهدان می‎نشینند و اگر از قرآن، عقل و شریعت نتوانستند به جایی برسند، حکم آن موضوع را با اجماع معین می‎کنند.

در فقه شیعه اجماع نظر ولی عصر(عج) است

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه در فقه شیعه اجماع نظر ولی عصر (عج) است، افزود: اگر نسبت به فردی، افرادی نتوانند به یک جمع‌بندی برسند یک مجمعی به نام خبرگان رهبری این تصمیم را می‎گیرد که انتخاب آن حجیت شرعی پیدا می‎کند و این امر یعنی نظر امام زمان (عج) با آن فرد است و امروز مقام معظم رهبری که از سوی خبرگان رهبری انتخاب شدند، بعد از حضرت امام (ره) در این جایگاه قرار دارد.

احمدی گفت: برخی افراد برای تحریف خبرگان رهبری ورود پیدا می‎کنند و در صدد توهین به شایستگان انقلاب اسلامی هستند و این افراد توجه داشته باشند که در روز قیامت عذاب سختی منتظر آنهاست.

وی با بیان اینکه توصیه می‎کنیم افرادی که دارای جایگاه فضل نیستند به این مسائل ورود پیدا نکنند، افزود: کسانی که این شأنیت را از سوی شورای نگهبان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یا خبرگان رهبری پیدا می‎کنند، باید به اثبات خود در روزهای تبلیغاتی بپردازند و از اسراف و هزینه‎های گزاف دوری کنند.

کاندیداها اخلاق سیاسی و خردورزی داشته باشند

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: باید در این روزها کاندیداها به تعریف و معرفی خود بپردازند و نفی دیگران نکنند، اخلاق سیاسی و خردورزی داشته باشند و عقل‎مندانه به تبلیغات ورود پیدا کنند.

احمدی افزود: اینکه کسی شخصیت دیگری را خراب کند تا خود به جایگاهی برسد، عاقبت به خیر نمی‎شود و عاقبت به خیری کاندیداها در این است که حسنات دیگران را نادیده نگیریم و حسن‎های خود را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه