مردم با حضور در انتخابات به پشتیبانی انقلاب بیاییند

ashrafiiیکی از فعالان عرصه انقلاب اسلامی در علی آباد کتول گفت: مردم انقلابی ایران، همانگونه که در مقاطع مختلف اعلام کردند؛ «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، بار دیگر با حضور پر شور در انتخابات از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کنند.

محمد علی اشرفی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: مردم مانند دوره های گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین، به تکلیف شرعی خود عمل کرده و حضور وصف ناپذیر خود را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری به منحصه ظهور برسانند.

وی اظهار کرد: ملت ایران با هر رأی خود تیر بلکه موشکی به سوی شیطان بزرگ روانه می کند که این امر یقیناً مرضی حق تعالی است و موجبات خوشنودی قلب نازنین امام عصر(ع) را فراهم می سازد.

اشرفی با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح، اذعان داشت: از نگاه بنده نماینده باید ولایتمدار باشد، قانون اساسی را عملاً قبول داشته و در تبلیغات انتخاباتی توانمندی، طرح ها و برنامه های خود را بیان کند. از تخریب سایر کاندیدها خودداری نماید. سیاسی کار و قوم گرا نباشد. تخصص و تجربه قابل قبولی برای حضور در کمیسیون ها مختلف مجلس را داشته باشد. ساده و بی آلایش و در بین جامعه خوش نام باشد. از کمترین هزینه تبلیغاتی بهره ببرد و در یک کلام ساستش عین دیانتش و دیانتش عین سیاستش باشد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه